Meikkipeilivinkki

P1010166.jpg

P1010125.jpg

Yksi asia, joka tulee lähes poikkeuksetta Meikkipäiden järjestämissä meikkiopastuksissa ilmi, on kylpyhuoneessa meikkaaminen.

Syyt, miksi emme sitä suosittele ovat:

  • kylpyhuoneen valo on usein kellertävä
  • ylävalo saa näyttämään väsyneemmältä kuin on
  • tulee meikattua helposti liikaa, erityisesti meikkivoiteen määrää on vaikea nähdä kylppärin valossa.
  • huonossa valossa häivytys jää usein vajaaksi
  • KUKA EDES HALUAA VIETTÄÄ TURHAAN AIKAA WC-TILOISSA?

Vinkkaankin nyt teille Citymarketista bongaamastani superkauniista meikkipeilistä. Hemtex 24h -malliston kullanvärinen peili on siro ja viehättävä, ja toisella puolella on suurentava peili. Omilla jaloillaan seisovan peilin kanssa saa esim. rajaukset tehtyä hienosti, kun molemmat kädet ovat vapaana työskentelyyn.

Itse meikkaan joko keittiön pöydän ääressä tai ikkunan edessä polvillani. Vain pimeimpään aikaan vuodesta turvaudun kirkasvalolamppuun, muuten hyödynnän vähäisimmänkin luonnonvalon. 

P1010120.jpg

Tee itsellesi palvelus ja siirry sinäkin luonnonvalon ääreen meikkauspuuhiin. 

Kauneus Meikki

Täydellisen ripsivärin metsästys vol miljoona

Huhuu, mikäs olikaan teidän suosikki mascaranne?

Koko kesän käyttämäni Kiko Longeyes Plus Active Mascara  vetelee viimeisiään ja vaikka tykkään siitä ihan älyttömästi, en saa aikaiseksi tilata tuotetta netistä, vaan ostan sen aina jos se osuu johonkin reissuni varrelle. 

9361215438d293087bb6a325790b08f1.jpg

Seuraavaksi ajattelin testata Oriflame The ONE 5-in-1-Wonder Lash XXL ripsaria, sillä sitä on hehkutettu ihan todella paljon! Tuuheutta ja taivutusta -lupaus tehoaa aina minuun, joten todellakin testiin. Olen käyttänyt tätä maskaraa jo asiakkaille ja fiilis siitä on hyvä. Se mikä toimii omissa ripsissä on aina enemmänkin arpapeliä. Yksi tykkää yhdestä, joku toinen taas ei siitä samasta lainkaan. Siksi ripsivärin suosittelu asiakkaille on mielestäni aina yhtä vaikeaa.

750267438_1_644x461_tusz-do-rzes-the-one-5-w-1-wonder-lash-xxl-krakow.jpg

 

Essence I need a miracle Volumizing & Strenghtening Mascara  menee nyt testiin omaan käyttööni myös. Voidemainen laatu kiinnostaa tässä eniten, sen lisäksi että se lupaa tuuheuttaa ja vahvistaa ripsiä. Essencen ripsareiden iso plussa on käsittämättömän edullinen hinta! Ripsivärin käyttöikä on n. maximi 3 kuukautta ja jos on satsannut megakalliiseen tuotteeseen, siitä on joskus vaikea luopua, vaikka laatu ei enää olisikaan niin täydellinen. Tällaisen hinnan ( alle 5€ !!! ) ripsiväriä raaskii uusia säännöllisesti ja se pysyy tuoreena ja siistinä sen koko käyttöiän.

essence-i-need-a-miracle-volumizing-strengthening-mascara-schwarz--10039347_B_P.jpg

 

Vinkki! Otan uuden mascaran käyttöön jos siinä vaiheessa kun edellinen ei ole ihan vielä finaalissa. Käytän kahta ripsaria ikäänkuin lomittain, päällekäin. Vanhalla harjaan ripset kuosiin ja uudella viimeistelen siisteiksi. Tämä tekniikka ikäänkuin sisäänajaa uuden ripsivärin käyttöön. Ainakin minusta tuntuu että ripsari on täydellinen vasta noin viikon käytön jälkeen.

Kauneus Meikki Testit