Kävikö käry?

Ihanan lämmin sää on hellinyt meitä viime päivinä. Ulos on kirmattu (ensin aavistuksen epämukavan fiiliksen saattamana) pienissä kesävaatteissa ja nautittu auringosta täysin siemauksin kerralla koko päivä. Aurinkovoidetta on, jos on ylipäätään, muistettu laittaa ainoastaan kerran silloin aamulla. Ja nyt sitten ihmetellään punaista nahkaa. Tuttua?

Vietin pitkän viikonlopun helteisessä Kroatiassa ja lasten jäätyä kotiin isovanhempien hoiviin, otin todellakin ”pooliajastani” ilon irti. Luin kirjoja ja lojuin aurinkotuolissa tuntikausia. En tiedä mikä aivopieru tuli, mutta toisena allaspäivänä unohdin laittaa aurinkovoidetta yläselkääni ja pakaroihin. Tämä tuli karvaalla tavalla selväksi illalla, kun havaitsin ihoa kirvelevän kovasti.

Olen ollut lähipiirissäni todellinen aurinkovoiteiden sanansaattaja ja sormi pystyssä varoitellut sukulaisia ja ystäviä ihon polttamisen vaarallisuudesta. Että ehkäpä tämä kokemus (tuskallinen illallinen ja lento kotiin, auts.) palaneen takaliston kanssa on minulle hyvä näpäytys. Aurinkovoiteiden käytöstä saarnaan silti jatkossakin, sillä rasvatut alueet eivät kärynneet lainkaan.

Minulla oli mukana Lierac Sunissime-sarjan aurinkovoiteet ja nyt tuli testatuksi myös kätevään pumppupulloon pakattu Rehydrating Repair Milk (viilentää ja rauhoittaa todella tehokkaasti, iso peukku!) Kasvoille käytin, kuten aina lomilla, SOS repairing serumia, joka tuntuu mukavan kevyeltä lämpimässä ilmastossa. Lieracin aurinkotuotteissa on selkeä, omaan makuuni aavistuksen tuhti, mutta miellyttävä tuoksu, joka tuo mieleeni nykyisin aina loman.

Screen Shot 2018-05-14 at 07.04.51.png

 

Aurinkotuotteet saatu.

Kauneus Iho

On taas se aika vuodesta…

… kun sininen ripsiväri saapuu elämääni! 

Kuten olen monesti kertonut, RAKASTAN sinistä meikissä; rajauksena ja ripsivärissä erityisesti. Alan kaipailemaan sinistä ripsaria aina kun kevät koittaa, ja nyt sen aika on taas tullut.

Kaivoin laatikosta avaamattoman Isadora Grand Volume Lash Color Mascaran Blue Bliss -sävyn ja voi että, se on aivan ihana! Olen aikaisemmin käyttänyt samasta sarjasta kirkkaampaa Aquatic -sävyistä sinistä, mutta tämä vaaleampi on kiva myös.

7317851231419-3-280x280.jpg

Hankintalistalla on myös YSL Vinyl Couture Mascaran I´m the Trouble -sävy, joka on todella mahtavan sähkönsininen. Sen haluan ehdottomasti kesäksi.

3614271989512.jpg

 

Jostain syystä aurinko, pisamat ja sininen ripsari ovat lyömätön yhdistelmä, joka toimii meikissäni aina kun kesä alkavaa tehdä tuloaan. Juuri muuta meikkiä ei silmiin edes tarvita, kun sininen vangitsee silmät ja tuo ne täydellisesti esille. Huuliin laitan usein kirkasta oranssia tai lähes neonpinkkiä punaa, tai vaihtoehtoisesti suosin nudea kiiltoa.

Toimii!

 

Kauneus Meikki Testit