Farkut!

Äitiysfarkut pesussa… Ei sitä liikenteeseen haluisi collareissakaan lähteä. Omat viime kesänä hankitut farkut ei välttämättä vielä mene päälle… No testasin. Reisistä mahtui juu, mutta takapuolta en alkanut tunkea niihin. 😀

MUTTA HEI! Mihin tungin ne siskolta saadut housut! Niitä oli neljät! 

 

TATTADAA! Löysin, ja ne mahtuu! Farkut. Ihan tavalliset farkut!

image.jpg

image.jpg

 

En tosin aio vielä laittaa äitiysfarkkuja pois. Ne on ihan älyttömän mukavat päällä ja niiden kanssa ei pieni pömppövatsa haittaa, ne toimii niinkuin korsetti. 😀 

 

Muoti Oma elämä Päivän tyyli Trendit

Naisen kroppa… On se uskomaton!

Nainen on kaunis. Viis siitä onko sitä päärynän mallinen. ”Poika”vartalon omaava. Omistaa sitä kunnon peban, tai pienet tissit. 

Nainen on kaunis raskaana ollessaan ison vatsansa kanssa. Nainen on kaunis synnytyksen jälkeenkin. Vaikka keho ei heti ole entisellään, niin se on kuitenkin selviytynyt uskomattomasta, elämän mullistavasta kokemuksesta. 

 

Vaaka näyttää itselläni nyt -10 kiloa verrattuna viimeiseen neuvolapunnitukseen. Vatsa on mennyt todella nopeasti pieneksi, enkä pelkää, että jäisi mitään roikkuvia vatsamakkaroita. Napakin palautunee taas suht ennalleen. Reidet nyt näyttävät arpinensa siltä kuin joku olisi autonrenkaalla huristanut yli, mutta luotan siihen, että arvet vaalenevat. 

Jokainen nainen varmasti toivoo kropan palaavan suht ennalleen. Kaikin puolin. Navan alapuolisen muutoksen suhteen en ole huolissani, kun selvisin ilman repeämiä ja tikkauksia. Eiköhän sitä suht ennallaan sielläkin suunnalla pian siis olla. 😀

 

Pari kuvaa vielä vartalon nopeasta muutoksesta:

 

image.jpg

image.jpg

Loppuraskaudesta oltiin jo melkoisen muhkeita. 

 

image.jpg

6 päivää synnytyksestä oltiin jo kuitenkin menty aika hyvin kasaan. 🙂

Kauneus Oma elämä Meikki Raskaus ja synnytys