Bloggaus.

APUA! Teitä ihania lukijoita on jo yli 60! Plus sitten ne lukijat, jotka eivät ole rekisteröityneitä. VAUTSI! 

Kiitos ihanat!

Bloggaamisesta on tullut itselle tärkeä harrastus ja Lilylaisista sitä höpisee jo välillä kuin naapurista tai hyvästäkin ystävästä. Mieskin lienee jo tottunut, kun alotan ”Se Kristaliina sieltä Lilysta…” tai ”Yks kirjotti just blogissaan, että…” 😀

 

Minusta on ihanaa kirjoitella tänne ja kommentoida toisten kirjoituksia. On jännä miten lapsiperhe voi saada vertaistukea ja toisen vanhemman kirjoituksia lukee välillä nyökytellen, että juuri noin, tai sitten voi kertoa miten hullunkurisesti itse asiat hoitaa. 

Itse koitan välttää kommenteissa toisen tapojen tyrmäämistä. Niin on vaihtoehtoja ja sopivia tapoja, kuin on ihmisiäkin. 🙂 Ja aika vähän olen onnekseni joutunut omien kirjoituksieni kommenttikentistä lukemaan inhottavia kommentteja. 

Silti tähän loppuun on pakko laittaa kuva, joka saa minut nauramaan. 😀

 

image.jpg

 

Nemi<3 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe

Prinsessaleikkejä!

”Tämä on ihana, tämä sinun prinsessalinna!”

”Se on kulta nyt sinun oma prinsessalinna.”

 

image.jpg

image.jpg

Voi mikä riemu! Mamma löysi laatikon, jossa oli minun vanhoja poneja, barbeja ja pikkuleluja jne. Etsimisestä huolimatta me emme miehen kanssa pari viikkoa sitten kyseistä pahvilaatikkoa varastoa kolutessa löytäneet! 😀

Pienistä ”tilpehööreistä” leikkeihin pääsi vasta Tuhkimolinna ja Barbeista valitsin vain parhaimmat. Haetaan vaikka vuoden päästä sitten ne kengissä ja muissa asuvat pikkkueläimet yläkertaan varastosta. 🙂

Barbit ja ponit ovat nyt kuivumassa pesun jäljiltä. Niistä tulee kuvia varmasti myöhemmin! 🙂

 

Niin ja tulokas se viihtyy yhä vatsassa. Eilen neuvolassa sain kuulla vauvan olevan tulossa hyvin pääedellä ja ihanteellisesti on pää jo ihan alhaalla kiinnikin. Eli vielä kun tää mun kroppani antaisi häätöilmoituksen pienelle vuokralaiselle ja suosittelisi isompaan maailmaan muuttamista. 😀

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Lasten tyyli