Huomenna?

Tosin mikseipä jo tänään? Pliis vauva rakas, täällä odotellaan jo kovin! Synny nyt viikonloppuna!

 

image.jpg

Rv 39+6

 

Illalla olisi edessä saunotus. Isäntä varmaan heittää sellaiset löylyt, että minun saunasta ulos savustuksen lisäksi vauvakin haluaa ulos. Saunaillan jälkeen me esikoistakin lähdettiin aikoinaan synnyttämään! 😀

 

Supistuksia on aina välillä. Olo on väsynyt ja rappuset käy urheilusuorituksesta. Välillä iskee sohvallakin hengästynyt olo, vaihdellen supistusten tai ahtaan olon seurauksena. 

Lonkka ja alaselän kivut eivät ole mystisesti kadonneet. Joskos sitten synnytyksen jälkeen. Kädet puutuvat edelleen melkeinpä jatkuvasti. Eli valmiita oltaisiin synnyttämään, vaikka samalla iskee supistusten tullessa fiilis EI VIELÄ. 😀

 

Loppukevennys:

Tässä yhtenä päivänä meidän rakas tytär katseli Pikku Kakkosta nojaten päätään vatsaani. Vauva potki siskonsa päätä niin, että se ihan heilui. Siinä saatiin hyvät naurut! 😀 

Murumme myös silittelee vatsaani ja sanoo ”ihana vauva”. Muskarissakin hän selitti, ettei tiedetä tuleeko sieltä sisko vai veli. <3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys

Rv40!

Sunnuntaina olisi sitten laskettu aika. Yksi vanha luokkakaverini sanoi eilen, että hänen vieressään olisi vuodeosastolla vapaapaikka. 😀

 

image.jpg

Täällä ollaan kuitenkin yhä vielä pyöreän mallisia vauvaa vatsassa kantaen ja vielä ensi maanantaille on varattuna neuvolaan aika. Neuvolatäti tosin sanoi, että eletään jänniä aikoja, eikä voi yhtään tietää näemmekä maanantaina vai ilmoitanko vauvan jo syntyneen!

 

Maanantaina haimme myös mamman meille ja meidän jauhopeukalot ovat sen jälkeen leiponeet jo pullaa… Sekä porkkanapiirakkaa. Jännä juttu jos tällä viikolla kerään vielä pari hassua lisäkiloa. 😀

image.jpg

 

Perjantaina olisi hyvä päivä vauvan syntyä. Auringonpimennys, superkuu ja kevätpäiväntasaus osuvat samalle päivälle! Näin kertoo Iltalehti.

Neuvolassa sain juuri manaantaina kuulla, että yllättävää kyllä, täydenkuun aikaan synnärillä ei tarvita kutimia, koska pariskuntia lappaa ovista sisään. Nyt ei ole täysikuu, mutta joskos superkuu vaikuttaisi edes hiukan samalla tavalla ja me saisimme viikonloppuna pidellä perheemme uusinta tulokasta sylissä ja tuoda hänet kotiin innokkaan isosiskonsa hellittäväksi. <3

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys