Tare Karvaset maljakossa.

”Kato! Täällä on näin paljon pajunkissoja.”

”Ihanan pehmosia. Karvasia.”

”Nii’i. Ne on ihanan pörrösiä.”

”ISI! Katso! Karvaseita! Kutikuti!”

 

image.jpg

Pitihän niitä ihania Karvasia nyt saada vähän tytön huoneeseenkin koristeeksi. <3

 

Saas nähdä iskeekö se takatalvi ensi viikolla. Mammakin aamupäivällä soittaessaan pohti, että täytyykö hänen ottaa meille toppapuku sittenkin mukaan. Hän kun huomenna tulee kahdeksi viikoksi meille viettämään ”mammalomaa”. 😀 <3

 

Itse juttelin miehelle:

”Eihän ne tänne lunta sentään luvannu. Räntää korkeintaan? Meidän vauva ei kyllä nyt synny keskelle lunta!”

Mä kun jo oon niin kuvitelmissani puskenut lasta pihalle kevätauringon tulviessa ikkunasta ja sitten kotiutumassa vauva pörröhaalarissa, ja tyttö kevättakki päällä hypellessä vieressä riemuissaan. Minä en tahdo kotiutua toppatakissa ja vauva makuupussissa kylmältä suojattuna! 😀

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys

Jännittääkö?

”Joko alkaa jännittää?” Oli pomo kysäissyt mieheltä eilen. 

”Eipä oikeestaan. Lähinnä se, että uusi tulokas osaa ajoittaa syntymänsä iltaan tai viikonloppuun.”

”Niin, että heti pitää oppia tavoille ja työaika ei sovi.”

”Tietty! Eihän sitä sairastetakkaan työajalla.”

 

😀 Niin. Kuten jo aikaisemmin olen sanonut. Toivotaan synnytyksen käynnistyvän miehen ollessa kotona! 😀

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys