”Mut kun me haluttais pitää se.”

Näen yleensäkin paljon unia ja muistan niitä välillä melko hyvinkin. Mieheni ihmettelee tätä välillä. Hän kun harvoin muistaa uniaan. 

Nyt raskausaikana uneni ovat olleet entistäkin hurjempia ja omituisempia. On ehtinyt vilahtaa Cruisea ja Schwarzeneggeria…

Nyt kuitenkin olen alkanut nähdä vauvaan liittyviä unia. Yhden unen pistän ihan Juno-elokuvan piikkiin. Pariskunta tahtoi adoptoida vauvamme ja hain apua, sekä tukea vanhalta koulukaveriltani. Hän käski vaimonsa kanssa vaan rohkeasti kertoa, että vauva nyt sattuu olemaan meidän. 😀

Toisessa unessa taasen olin neuvolassa ja neuvolatäti kysyi minulta sydänääniä kuunnellessa ja kohtua mittaillessa, että miten vauva on liikuskellut. Vastattuani, että hyvin liikkuu, alkoikin pieni juuri liikkua. ”Niin näyttää!” taisi neuvolatäti todeta, kun ensin näimme vauvan jalkapohjan piirtyvän vatsanahkaani ja myöhemmin tuli kyynerpää kunnolla ulos venyttäen ihoa.

HYI KAMALA! 😀 Veikkaan vauvan liikkuuneen unen aikana aktiivisesti ja tämän tulleen uneen mukaan. Välillä kun pikkainen potkii öisin niin, että tekee kipeää, eikä meinaa saada uudelleen unta. 🙂

Suhteet Oma elämä Raskaus ja synnytys Höpsöä

Blogimiitti tulevaisuudessa?

Hei blogikaverit ja lukijat!

Olen tässä jo jonkin aikaa ajatellut, että kesällä voisi tavata Turussa tai Tampereella. 

Helsingissä tuppaa väki tapaamaan ”vähän väliä”, mutta me muualla asuvat jäädään usein niistä tapaamisista paitsi. 

Itse tekisin mielelläni lasten kanssa junareissun Tampereelle, tai huristaisin Turkuun punaisen ”salamani” kanssa. 

Tarkkaa päivämäärää tai muuta en vielä ajatellut ruveta miettimään, mutta mielelläni ottaisin vastaan ilmoituksia kiinnostuneista ja kaupunki ehdotuksia myös. 🙂

image.jpg

Aika menee nopeasti ja mikäli kesäkuussa mielisi nähdä, täytyy alkaa asiaa jo miettimään, jotta mahdollisimman moni pääsee paikalle. 🙂

Mitäs olisitte mieltä? 

 

P.S. JESTAS! Teitä tunnistautuneita lukijoita on jo yli 50! Kiitos! <3 

Jos teillä on postaus toiveita, niin pistäkäähän tulemaan. 🙂

 

Kuva täältä

Suhteet Oma elämä Matkat