Pitää olla pikkasen pläski!

Voi miksi mulla on raskausaikana aina kaksinkertainen ruokahalu! Ihan oikeasti, syön huomattavasti enemmän aina raskaana ollessani. Siitä todisteena leuan alle ilmestyvä kaksari, kun pään vahingossa painaa alas. Levinnyt ahteri ja levinneet reidet! Vatsa nyt on iso, mutta se ei onneksi johdu syömisestä! Ainoatakaan arpea ei ole masuun ilmestynyt… Reisistä ei voi sanoa samaa. Tällä kertaa en uskalla edes laittaa niistä todistusaineistoa! 😀

Onneksi, kuten mieheni sanoi, tämä on suurimmalta osin nyt raskaudesta johtuvaa lihomista, ja kuten ensimmäiselläkin kerralla, kilot hiljalleen lähtevät ja kroppa palautuu. (PLIIS, tissit, jääkää te tähän kokoon!) 

Ja onni on myös se, että reisien arvet häviävät minulta tunnetusti aika hyvin vaaletessaan ja takapihalla on hyvä kesällä ottaa niihin aurinkohoitoa. 

 

Nyt on myös turvotus alkanut vaivata samoin kuin Tiidua odottaessa. Lähinnä sen näkee nilkoista työpäivän jälkeen ja siinä, että sormukset siirsin kaulakoruun nyt, koska yleensä päivän aikana alkavat ikävästi painaa sormissa. Tällä hetkellä ei oikeastaan ole muuten vaivoina kuin alaselkä issias-kipuineen. Vetää ihanasti jalkoihin. Sekä vaikeus yhä saada ne sukat ja kengät jalkaan. 😀 

H&M:ltä tilaamani collarit ja legginsitkin ovat juuri sopivat! Kahdet housut lisää äitiysvaatevarastoon. Näillä pärjännee pari kuukautta! 🙂

 

image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

 

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Raskaus ja synnytys

Stokke vastaan Ikea. :D

Mies päätti tänään, että on aika koota vauvan sänky. Tyttäremmehän kyseli jo marras-joulukuussa, että koska vauvan oma sänky oikein haetaan varastosta! No, nyt!

Mieheni on taitava käsistään, eikä hänelle tuota vaikeuksia rakentaa jotakin alusta asti itse, eikä myöskään Ikea-palapelien kokoaminen ole hänelle ylitsepääsemätön homma. 

Kuitenkin Stokken pinnasänkymme aiheuttaa hänelle harmaita hiuksia. Etenkin kun halusin sen ensin olevan vastasyntyneen koossa ja sitten myöhemmin muuttaisimme sen isoksi pinnasängyksi. 

”700€ sänky ja vaikeampi koota, ku saakeli Ikean palapelit! Saat kyllä ite muuttaa sen sitten isommaksi!”

Miehen mielipide jo paloja ylös kantaessa. 😀

 

image.jpg

 

Koska sormeni syyhysivät, tartuin toimeen ja kokosin osan sängystä itse! Miehen seuratessa vierestä ja katsellessa, että ”kappas se taitaa saadakin jotain aikaiseksi”. 😀

 

image.jpg

 

Lopun jätin kyllä miehen koottavaksi, kun hän vihdoin oli kaikki ruuvit ja mutterit löytänyt. Itse järjestelin kirjahyllyä uusiksi ja tein tilaa vauvan vaatekoreille. Enää tarvitsee pestä kasa vauvanvaatteita ja pedata sänky! <3

 

image.jpg

 

Mies muutem löysi varastosta laatikon, jossa kantoliina oli! Mietin mistä ihmeen lootasta se muuton jäljiltä löytyy nyt kahden vuoden jälkeen, kun se ei ollut luonnollisestikaan siinä, missä Tiidumme vanhat vastasyntyneen vaattet ovat. 😀

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Lapset