Joko äänestit?

vaalileima.png  vaalileima_0.png  vaalileima_1.png  

Ennakkoäänestys alkoi! Luonteelleni tyypillisesti tahdoin hoitaa asian pois päiväjärjestyksestä ja suhasin kopeille heti tänään.

Ei siellä ollutkaan niin jännää kuin luulin. Höh. Mutta vaikka itse akti oli tylsähkö ja rutiininomainen, tulipahan tehtyä.

Miten muilla, joko on äänestyskoppi korkattu?

Leima: Munkkiklubi

Puheenaiheet Uutiset ja yhteiskunta

Hindsvikien kotona

 

Somaa.

Vaikka rakastan lehtien sisustusjuttuja suurine kuvineen, yliannostus on alkanut turruttaa. Toistuvat kielikuvat, fontit ja taitot sekä kataloginomaiset listat skandinaavisen muotoilun ostopaikoista kyllästyttävät.

Siksi uusi sisustusjournalismi audiovisuaalisessa muodossa on erittäin tervetullutta. Ylläoleva video on ihana. Parhautta ovat etenkin valon tuntu, kuvien ja yksityiskohtien määrä sekä asukkaiden oma ääni. Ja piano.

Tätä tahdon lisää.

Kulttuuri Suosittelen