SYYLOMA touhuja

20151017_164456[1].jpg

20151017_164815[1].jpg

20151025_082028[1].jpg

IMG_20151024_102106[1].jpg

IMG_20151023_092810[1].jpg

Moikka  Kyllä loma on mukava ja se sopii mihin kohtaa tahansa vuodesta vaikka pienikin lomajakso , voi tehdä mitä haluaa nukkua pitkää tai valvoa . Ja tietysti nähdä kaverita, ystäviä ja olen minä viettänyt äitin kanssa laatuaikaa joka on 86vuotias  . Meillä kotona on tehty remppaa, kun saunanlauteet rupesivat kasvattamaa vihreää hometta lautojen väliin , niin saatiin remppamies joka hoiti homman hienosti ja  saunasta tuli hieno ,vaikka kerrostalosauna onkin tuli siihen mökkimäineen sauna tunnelma .kuvakin siitä on mutta ei näy niin  hämyineen tunnelma . Shoppailakin on mummo kerennyt , hemtexksillä on ale löysin sieltää ihanat verhot makkariin 5 e kpl oikea hinta 22e eli tosi ihana ja ilmavat ja valoisat . PS jos huomasti ei me papan kanssa enään jakseta laitaa sängynpeitettä olenkaan eli peti saa tuulettua kunnolla yön jäjeltä .;) Ja oli sinne tullut ihania torkkupeittoja  ,valitettavasti ne ei ollut ale , muuta ne piti saada mummon omaan kotiin . Metsälenkilläkin on koirapoikien kanssa käyty ja kerätty parvekelle , luonnonsammalta ja soma pieni joulukuusi ja tein siitä oman näköisen istutuksen 🙂 Ja leipasimpa vielä viikonlopuksi ensimmäiset joulutortukin . Ihanaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille ja reipasta alkavaa viikkoa ,niin koulun kuin työn merkeissä toivotelee MUMMO

Muoti Ruoka ja juoma Sisustus Ostokset

ELÄMÄÄ

Moi pitkästä aikaa mummon elämässä on tapahtunut …..viime aikoina erilasia juttuja .Viime viikon olin taas kuntojaksolla odlssä, siellä saa mielen ja kunnon ja ravinnon suhteen oikeanlaista opastusta ja onpa olo kuin olisin hotelissa asut viikon , kun kaikenlainen palvelu pelaa .Terveyteen kiinnittää paljon enemmän huomiota, kun ikä tulee lisää , harmi kun vaikka nuorena on harrastanut kaikenlaista liikuntaa ,niin se ei kuitenkin enään tunnu tai näy mummo ropassa 😉 .Ja toinen asia mikä meillä  papan kanssa on tällä viikolla ollut  pinnalla on 18- vuotias lapsenlapsi  muuti omaan asuntoo ja mekin olemme saaneet olla tässä suuressä muutoksessa mukana ja auttaa muutossa . Ja ponsoreina muutamissa kodin perustamisen liityvissä kodin kodeinen hankimisessa  . Käytiin päivän pääteksi koirapoikien kanssa metsälenkillä joka on niiden lempipaikka  ja olisin laittanut sitä tänne kuvan mutta ei näköjään onnistunut eli sitä ei nyt ole sitä kuvaa . Rentouttavaa lauantai iltaa kaikille , TV mummo

Hyvinvointi Sisustus Terveys