SYYSKUU

Sateista päivää kotopuolelta,mummo täällä potee romuskaa eli flunssaa ,niinkuin ennen vanhaa tuumatti. Sairaana on hyväpuolia se että saa nukkua univelat pois ja vielä päikkärit .Pappa jaksaa ahertaa, tämä tauti ei vielä ole siihen tarttunut ……koputetaa puuta että säästyisi. Sen sijaan pappa haluaa elää välillä niikuin ennen vanhaa ja muistellä lapsuujen aikoja. Siitä se idea lähti ja  meidän piti kierellä pitkin kylän putikkeja ja löyttää papalle KAHVIMYLLY.

20150920_082422[1].jpg

Ja kyllä me sitä etsitiin .mutta viimein me se löydetiin ja nyt pappamyllärin poika jauhaa itselle tuoretkahvin porot. Syyssateiset terveiset kaikille ja koitetaan pysyä terveenä ,tv mummo ja pappa

Muoti Ostokset

RENTO viikonloppu

20150913_194841[1].jpg

20150912_161636[1].jpg

Moi kaikille …..Tänä viikonloppuna me otetiin papan kanssa irti arjesta ja mentiin ensin katsoo AC- oulun peli ja mikä mukavaa voitto tuli kotiin ..1-0 . JA aivan mahtavat iltapalat ostetiin sieltä kotiin vietäväksi ,makkaroita ja sipuli,sinappi,ketsuppi mössökaveriksi … ei huono :).Aurinko paistoi koko taivaan täydeltä ja me oltiin papan kanssa , punaisia kun ravut . SYKSY tekee tuloaa kynttilöitä on poltettu ja nautittu kiirettömästä viikonlopusta . Syksyiset terveiset kaikille  JA nautitaan värikkäästä luonnosta . tv mummo ja pappa

IMG_20150911_205615[1].jpg

20150912_185824[1].jpg

 

Hyvinvointi Sisustus Mieli Höpsöä