Viimeinen loma viikko

IMG_20150728_122306[1].jpg

IMG_20150727_165330[1].jpg

IMG_20150724_184333[1].jpg

IMG_20150722_192754[1].jpg

IMG_20150719_173355[1].jpg

Moi kaikki ystävät ,tästä lähti mummon viimeinen loma viikko käynti..Pappa on jo ahertanut viikon töissä, minulla oli vielä viikko jäljellä jonka käytin tämä kuvakollasin myötä , kodin siivouksen kun ei sitä työpäivän päälle jaksa ajatella imurointia  tai moppausta muutaman päivään kun työhön paluu vie viimeisekin voiman rippeet päivän aikana  ,bataatihampurilaisen tekoon ,oli muuten hyviä suositelen  ,leipomista mm… mansikkamuffisten tekoa ja tietysti mansikoita ja jäätelöä täytyy syödä nyt kun mansikat ovat parhaimillaan ja lopuksi MTX-2 ON  kierretty kylää ristiin rastiin ainakun ei ole satanut vettä .ELI ajomatkoja on kertynyt mukavasti viikon aikana . Kesää on vielä jäljellä ,vaikka alkaakin työjakso .toivottaan että aurikoisiapäiviä meille riittää elokuussakin .Nyt toivotan kaikille uuttaa alkavaa viikkoa oli se sitten vielä loman merkeissä tai työmerkeissä TV Mummo

Suhteet Ruoka ja juoma Oma elämä DIY

Luonnonkukat kauneimillaan

IMG_20150722_090119[1].jpg

IMG_20150722_091055[1].jpg

IMG_20150722_091526[1].jpg

IMG_20150721_084606[1].jpg

IMG_20150721_084606[1].jpg

IMG_20150719_195435[1].jpg

IMG_20150721_084004[1].jpg

TÄSSÄ MEIDÄN OMAN LUONNONKUKKIA JOITA LÖYTYY NÄIN KESÄISIN TODELLÄ PALJON JA OVAT KAUNITA JA KUKKIVAT KOKO KESÄN TUOLLA LUONNONHELMASSA  .TÄSSÄ ON VAIN MUUTAMA LUONNONTILASSA OLEVIA.NIITÄ LÖYTYY TODELLÄ PALJON JA NYT KESÄ JA KUKAT OVAT KAUNEIMILLAAN ,TV MUMMO

Muoti Meikki Ostokset