Mummon mieteitä

IMG_20150831_162344[1].jpg

Moi tässä 36, puoli  vuottavanhat ensiaskel kengät ollut tyttärelläni ja on niitä joutunukin hänen veljensäkin käyttämään ,silloin pienenä taaperona . Ihania muistoja tulvii  näistä kengistä, kun lapset….olivat pieniä…. aika rientää…….. kun me papan kanssa siivotaan ullakolla olevia , laatikoita joita vielä osa on purkamatta muuton jälkeen .Mutta nyt hempeilyt sikseen ja uuttaa kohti.

20150831_191212[1].jpg

Olen tässä aikaisemmin kertonut että olemme papan kanssa muuttaneet pienempi neliöisen kotiin ja kalusteet on pitänyt ajatella sen mukaan . eteiset ovat yleensä kerrostaloissa pieniä ja kapeita .. meillä kävi tuuri kun löysimme sotkasta tollaisen ihanan 35cm laatikoston jossa on 3 tosi isoa laatikkoa joihin sopii meidän kengät ja pipot ja tumput…..eli naulakko tilaa näyttää paljon väljämältä :). MUMMON SHOPPAILUT JATKUU olen  seuranut joidekin nuorten blogeja ja ihastunut joihinki tuoteisiin ja tälläiset mummon piti saada.

IMG_20150828_172640[1].jpg

IMG_20150828_171829[1].jpg

JA viimeinen mutta niin  ihana juttu josta olen haaveilut ja nyt toteutin sen voi kun on ihana työpäivän päälle ladata .kuuma kaakao tai ihanan erikoinen kahvilaatu ja myös tee versioita löytyy . Ja vaihtoehtoja on kaupoissa paljon oi kun on ihanaa makustella erilaisia versioita tässä syksyn aikana .Tollaisen ihana pingviinin -minä sain kotiin ,ihana syksyn aika teille kaikille sinne ja nautitaan kynttilöistä ja pimeistä illoista –tv mummo..ps näkyy taustalla mummon keittiö syvennyt oleen hyvässä järjästyksessä 🙂

IMG_20150830_135939[1].jpg

 

Puheenaiheet Sisustus Höpsöä Syvällistä

leppoisaa sunnuntaita

IMG_20150814_174609[1].jpgMOI arkinen aherrus on lähtenyt käyntiin ja nyt jaksaa ajatella jo vaikka hiukan sisustusta ….ostin saunaa uuden peffletin , aika hieno luhdan uutuksia.

20150816_093733[1].jpg

Ja vähän on jaksanut shoppaillakin ,löysin tollaisen ihan hapsuliivin ……

20150816_093907[1].jpg

.Lisää sisustusta  .Meillä on tyttäremme kanssa vaihtosisustus ja tavaran vaihtopäivät aina silloin tällöin , tällä kertää minä sai siltä 4 tyynynpäällistä joka laitoin tänne minun pukeutumis-.ja/vierashuoneen petin sohvatyynyksi .

20150816_152953[1].jpg

Sunnuntaina kävimme papan kanssa ulkona syömässä ,ihanaa kotitekoista ruokaa  siellä limiganportissa,  jossa olemme käyneet muutaman kerran ennenkin ja takuu varmasi hyvää oli.

20150816_094015[1].jpg

Ja vielä yksi mummon ihastus shoppailu joka piti saada omaan kotiin .Elloksen tarjoiluvaunu. Mutta kesää on vielä jäljellä aurinko paistaa ja hellimeitä näin elokuun puolella,  toivotan kaikille ihana sunnuntain jatkoa ja tietysti alkavaa viikkoa joka on lämmin ja aurikoinen tv mummo

 

Muoti Ruoka ja juoma Sisustus Ostokset