Päivän pyöräily -ja ruoka -aika

20150530_191614[1].jpg

20202 

20150530_193538[1].jpg

20150530_193544[1].jpg

Moi lauantai huuma.. Täällä paistaa aurinko 18 lämmintä  ja me otetiin papan kanssa pyörät ja lähdetiin vähän ruisaileen pitkin kylän raittia . Kuntoiltiin pari tuntia pitkin kaupungin laitateitä . Katseltiin kylän meininkiä  kun oli koululaisilta päättynyt opinahjot ,oli kylän keskusta täynnä nuorta kulkijaa.   Pyöräilyn päätteksi ajoimme HARALD HIRMUISEEN  syömään ja juomaan virvokkeita .Emme olleet tälläkään kertaa petyneitä tähän paikkaa  , ruokaa oli hyvä ja tarpeeksi ……..mutta kesäkuu alkaa nostetaampa  uudelle viikolle jalkaa …….loma häämöttää jo aika lähellä …kesäkuun terveiset toivoo mummo ja pappa.

Muoti Liikunta Päivän tyyli

Virkistys/ Ulkoilupäivä työkavereiden kanssa .

20150522_185432[1].jpg

Moikka ! Viikonloppu oli kivoja juttuja tulvillaan ,ensin oli työkavereiden kanssa pientä virkistystä . Koitelikosket…..Ihana paikka ,oulusta 25 kilsaa kiiminkiin päin ,löytyy tälläinen ulkoiluu ja virkistys alue .Olimme työkavereiden kanssa  perjantaina täällä ulkoilemassa , pelasimme mölkkyä ,paistoimme makkaroita ja muita herkkuja oli nyyttikesti meinigillä. Olipa meillä ilmojen puolesta hyvä tuuri aurinko paistoi koko illan . Tämä yksi valokuva kertoo vain yhden pienen osan tästä paikasta , täällä on nuotiopaikkoja 7 johon voi leiriytyä , puita löytyy ihan omasta liiteristä joka on parkkipaikan läheisyydessä. Ja täällä on mahtavat lenkkipolut , ja joka saareen puupolut ja koskikohisee vieressä. Näimme myös pari koskenlaskija jotka olivat tuleet pienillä kanoteilla laskemaan alas koskea sen kuohuessa, osasivat homman hienosti. Ja olipa tälle viikonlopulle syntymäpäivätkin , ja päivänsankari oli PAPPA. 

Hyvinvointi Hyvä olo Liikunta