melkein oma huone

20150419_105256[1].jpg

20150419_105303[1].jpg

20150419_105325[1].jpg

20150419_105221[1].jpg

Moi sunnuntaita kaikille .Tässä tannoin olen kertonut että olemme papan kanssa muuttaneet pienempää asuntoo .mm lasten lennettyä pesästä, mutta kuitenkin meillä on 2h / ja tupakeittiö kautta olohuone eli tyttäremme kommenttina CITYKOTI…Toisenkin lapsemme lennetettyä pesästä ,on mummo vallanut itselleen  tämän muka ylimääräisen huoneen.Olen sisustanut vähän oman mieltymyksien mukaan tuunailut meidän vanhoja kalusteita ,tehnyt tästä oman pukeutumis , askartelu ja tietokonetilan huoneen, ja kuitenkin kun joku tulee yökylän ,on tämä MINUN;) huone käytettävissä silloin siihen tarkoitukseen . PS.papalle kuulema riittää olohuone omaksi huoneksi ,  sillä  siellä on papan  tarvittavat mukavuuslaitteet eli pelit  ja tv / musikkilaitteet. Aurinkoita sunnuntaita päivää kaikille rentoututaan loppupäivä että jaksetaan aloittaa …arkiset aherukset taas huomenna tv Mummo

Koti Sisustus DIY

kevättä rinnassa

064.jpg

NO niin kanssa sisaret ja veljet ,,se on kevät aika ja Mummon on aika kaivaa talvitelolta ,oma vauhti menopeli, ja laittaa ja puunata  ajokuntoon.Tämä harrastus ei ole tämän kevään juttu ,vaan minulla on ollut tämä aikuisten malli skootteri jo 10 vuotta .Ensin minulla oli pienempi skooterimalli ,mutta kun minun vauhdun huuma kasvoin osti pappa minulle vähän isomman kulkupelin . Tåmä on minun harrastus joka kesä ajen pitkin maita ja mantuja ja nautin vauhdin huumasta .Muutama vuosi takaperin lapsenlapsen ollessa pieni meillä oli omat juttumme teimme pitkiä ajomatkoja ja ,ostimme evääksi sämpylä pussin, kinkkupaketin, pillimehut  ja saippukupla purkit ja teimme reissun sinne minne lapsenlapsi halusi minun ajavan ja söimme eväät välillä ja puhalisimme kuplia. Voi niitä aikoja . Aurinkoiset terveiset kaikille teille tv Skooterimummo .

Suhteet Oma elämä Trendit