Pärinä pojat/ ja tytöt

20150501_134700[1].jpg

20150501_134641[1].jpg

VAPPU.VAPPUA TÄÄLTÄKIN PÄIN …..Käytiin täällä oulun kuppeessa papan kanssa katsomassa Pärinäpoikia joka lähtivät ajelee pitikin kaupunkia …Esitelevät omia pyöriään ja samalla me kansalaiset päästiin  näkemään hienoja moottoripyöriä . ja niitä olikin sitten paljon ,todella paljon ,kuten kuvistä pääsette näkemään ,ainakin osan ,ei minun känny kameralla kovin laajoa kuvia oteta ainakaan kovin läheltä .Mutta hienoja moottoripyöriä oli ,olisi pitänyt laskea kun ne mennää pörhältivät meidän ohitse 🙂 Me ajeltiin papan kanssa omilla pyörillä, siis pyörillä joita pitää polkea että ne kulkee eteenpäin .Aurinko paistoi ja kaupungissa hilpeä vapputunnelma . Kesäistä toukokuun alkua kaikille tv mummo

Muoti Päivän tyyli

Klaffipöytä,aamupala ja ruokailupöytänä

20150423_163056[1].jpg

20150423_163124[1].jpg

MOI ..viikonlopun alkua .Muistatako kun ennen vanhaa oli klaffipöytiä ,nyt niitä taasen tehdään.  Me papan kanssa laittetiin meille tämmöinen kun keittiö ja olohuonen on samassa .Se entinen iso ruokapöytä oli 190×90  ja eihän se nyt mahdu tähän tupaan .Eli klaffipöytä on oiva keksintön meidän kotiin ,kuten kuvasta näkyy sen pystyy laittaa pieneksi 70×70  aamiaispöydäksi kun ollaan papan kanssa kahdestaan , ja kun vieraita tai lapsemme tulevat kylää ,on helppo nosta jatkoosa  ylös, ja siihen mahtuu hyvin 6 tuolia ympärille . Nyt toivotan ihanaa viikonloppua ja maukkaita kahvi ja ruokailu hetkiä kaikille .PS.  Me papan kanssa tänään aukaistaa  grillikausi ja grillataa makkaraa ja lisukkeena on fetasalattia .

20150424_185852[1].jpg

 

Koti Ruoka ja juoma Sisustus