Jälleen Kerran, Päivän Asu! :D

Hiukset valittu. Sit viel vaatteet… 🙂


ihanat shortsit. Noi sopii hyvi ton paidan kans :))


Ja nää kengät <3
Ja viel koru. Mikäköhä olis hyvä, olisko tää?:

Joo. Toi sopii hyvin.. :)
Siinä sellane Päivän Asu! :) Kuvat otettu siis weheartit sivustolta :)