Tabermannin sormet, mutta oma pää
Koska minulla on nyt blogi, mun pitää oppia kirjoittamaan. Tai ainakin karsia monia somesta oppimiani tapoja, kuten hymiöiden liikakäyttö ja kaiken selittäminen kuvilla. Meillä on kaikki nämä hienot sanat ja tuntuu, että olen unohtanut ne kaikki. Mulla on Tabermannin sormet, mutta oma pää. Balanssi on hieno sana. Toistelkaa sitä hetki, maistelkaa, pyöritelkää suussanne. Huomaatteko, […]