Asiaa bentsodiatsepiineistä

Asiaa bentsodiatsepiineistä

Minua ihmetyttää termi lääkkeiden väärinkäyttö! Minä ymmärrän sen niin, että vetää päihtymistarkoituksessa monta kerralla ollakseen sekaisin. Mutta sekin mielletään väärinkäytöksi, jos käyttää ilman reseptiä jotakin lääkettä (esim. bentsot), sillälailla niinkuin lääkärikin määräisi ja oikeaan tarkoitukseen. Ja tämä ”väärinkäyttö”(termin väärinkäyttöä prkl) on lopputulosta siitä, että lääkäri ei suostu kirjoittamaan reseptiä lääkkeeseen, jonka asiakas on todennut ainoaksi […]

Katajainen kansa – purkutalotaidetta Mäntyharjussa

Katajainen kansa – purkutalotaidetta Mäntyharjussa

Tässä on joukko teoksiani, jotka olen tehnyt Katajainen kansa taidenäyttelyyn. Tämä näyttely on koko kesän nähtävissä Mäntyharjussa. Taidenäyttely tehtiin vanhaan, syksyllä purettavaan kerrostaloon. Hassua tässä on se, että olen itse asunut kyseisessä talossa kahteen otteeseen. Joskus ihan pienenä, vaahtosammuttimen kokoisena ja uudelleen yli 20-vuotiaana. Historiaa tuohon taloon liittyy muutenkin paljon, sekä negatiivisia, että positiivisia muistoja. […]