Parhaat treffipaikat, tai: Raveihin vai luistinradalle?

luikka.jpg

Nyt-liitteen väki listasi Helsingin parhaat treffipaikat, ja lista näytti tältä:

  1. Hietsun uimaranta
  2. Luistinrata
  3. Hyvää kaakaota tarjoava kahvila
  4. Korkeasaari
  5. Villi kortti: Vermon ravit

Itse en ole eläintarhojen ystävä, enkä varmasti viihtyisi raveissakaan. Olen kuitenkin ehdottomasti samaa mieltä siitä, että hyvää kaakaota tarjoavat kahvilat ovat aina pop, etenkin a) talvisten kävelyretkien jälkeen ja b) mikäli kahvilassa saa kaakaon sekaan tujauksen rommia.

Ja voi se muuten huonokin kaakao kelvata, jos vain seura on oikeaa. Muistan viettäneeni viisitoistavuotiaana useita iltoja hampurilaisravintolassa pikakaakaota juoden, sillä rahat ja rahkeet eivät riittäneet muuhun. Mutta voi miten hyvää oli kaakao kun vieressä istui kutkuttava tyyppi! Jos joku olisi kysynyt, olisi kauppakeskuksen pohjakerroksen pikaruokapaikka ollut silloin mielestäni maailman romanttisin paikka.

Treffipaikkojen ykköseksi valitsisin itse kuitenkin luistinradan. Luistelu on nimittäin hauskaa, ja hyvillä treffeillä kuuluu olla juuri sitä. Lisäksi mikään muu asia tässä maailmassa ei saa minua tuntemaan oloani yhtä elegantiksi kun luistelu, vaikka kaunarit jalassa kaukana jääprinsessasta olenkin. Ja siinä nyt vain on jotain tosi hellyyttävää, kun yksi lapaseen verhoutunut tassu kurottaa kohti toista samanlaista, ja sitten pidellään kädestä vanttuiden läpi. Ah!

Miltä näyttäisi sinun listauksesi parhaista treffipaikoista?

 

 

Psst! Treffeihin liittyen lue myös nämä:

25 treffi-ideaa, tai: Laula mulle karaokea, beibi

Ekat treffit, tai: Pannako vai eikö panna?

 

 

Kuva: thingswedidtoday.com

Suhteet Rakkaus Ajattelin tänään

Päivän hämmennys, tai: Uudelleen neitseytymisestä

Otsikko Iltasanomissa: Unelmien poikamies neitseytyi uudelleen.

Häh?

lukko.jpg

Itse juttu tarkensi, että kyseinen mies oli päättänyt olla harrastamatta (enempää) seksiä ennen avioliittoa. ”Teknisesti ottaen mies menetti poikuutensa jo opiskeluaikoina, mutta on sittemmin löytänyt uskon. Ilmeisesti tämän kokemuksensa yhteydessä hän on päättänyt, että on taas uudelleen neitsyt.”

Eihän tässä edes tiedä mistä aloittaa, kun homma hämmentää niin monelta kantilta. Esimerkiksi:

Miten ihmeessä tämä hörhö voi kuvitella, että seksistä pidättäytyminen tekee hänestä jotenkin maagisesti uudelleen neitsyen?

Miksi ihmeessä tämä lehti otsikoi juttunsa näin, mitään tarkoittamatonta höpöhöpö-termiä käyttäen? Onko tämä nyt sitä klikkausjournalismia? Surullista kyllä, se tosiaan sitten toiminee – klikkasinhan minäkin.

Miksi ylipäänsä puhutaan uudelleen neitseytymisestä, kun moista ei todellakaan ole olemassa? (En siis laske immenkalvon korjausleikkauksia neitseytymiseksi – kyseessähän on tosiaan leikkaus, eivätkä leikkaukset kelaa aikaa takaisinpäin tai peruuta jo tapahtuneita asioita.)

Ja ennen kaikkea – mikä ihme siinä neitsyydessä muka on niin hienoa?

 

Kuva: twitarted.blogspot.com

Suhteet Seksi Ajattelin tänään Uutiset ja yhteiskunta