Helteet
En ole koskaan ennen ollut näin lämpimässä. Olen aina matkustanut Suomesta etelään vain syksyisin ja talvisin, ja vain kohteisiin, joissa on ollut se mukavat +20-30° lämmintä. Täällä on nyt ollut jo pitkään päivittäin +30-40° varjossa, ja olen yllättynyt että se ei useimmiten tunnu yhtään tukalalta. Ainoa poikkeus ovat nämä tällaiset päivät kuten tänään, jolloin puhaltaa […]