Suloinen sunnuntai..

img_0167.jpg

BodyJam oli taas shamazing. Huomaatteko muuten nuo vähintäänkin pro:n oloiset säärystimet jotka olen vallan tehnyt itse ylipolvensukista. DIY-blogihan täst pian tulee! 😀 Ja ettei vaan pääsis laihtumaan ni syötiin ensin kanttarelli-suppis-kastiketta ja sitten uunituoretta mustikkapiirakkaa Koukkusaaren marjoista. 

img_0169.jpg

Se tuli uunista ulos just ku mentiin saunaan ja päästiin lauteilta suoraan höyryävän, mutta tarpeeksi asettuneen mustikkapiirakan kimppuun. JA hyvät ystävät, voin kertoa että oli hyvää!

img_0172.jpg

Marko sano että suurta edistystä on tapahtunut meidän parisuhteen alkuajoista kun harrastin kokeellista leipomista mitä ihmeellisimpien reseptien (ja improvisaatioiden) mukaan. Se mainitsi TAAS yhtenä hyvänä esimerkkinä erään epäonnisen, vaaleanpunaisen jäävuorelta näyttäneen kakun. Se piti kostuttaa paistamisen jälkeen niin, että sen päälle kaadettiin mehuseos. Ihmettelin asiaa vähän, mutta tottelin kiltisti ja siellä se sitten kellui kulhossa (mulla ei ollu vuokaa siihen hätään) kuin Titanicin upottanut jääkokkare. Marko nauraa mielikuvalle vieläkin..

img_0178.jpg

Mun mies ja mun koira, molemmilla vesitukka. <3

Ihanaa sunnuntaita kaikille.. huomenna aletaan taas odottaa viikonloppua 😀

Suhteet Oma elämä Liikunta Höpsöä

Sisustuksen yksityiskohtia..

omat_001koti.jpg

Muutosvimmassa vaihdoin makkariin harmaiden (ja kaikessa rehellisyydessä tylsien) henkkamaukkaverhojen tilalle Hemtexistä hankitut, hyvinkin Laura Ashley-henkiset kukkaverhot. Ne tuovat lämpöä muuten niin monokromaattiseen (what a big word!)  huoneeseen.

omat_004koti.jpg

Uusi sohvapöytä in action! Kuvasta suorastaan kiljuu kaikki lavastaminen kun ei meillä oo koskaan noin siistiä, mehutkin juodaan suoraan purkista. Pahoittelut myös joka ikisen tekstiilin ryppyisyydestä. En edes tiedä missä meidän silitysrauta on.

omat_006koti.jpg

Hohhoi ja sisustusblogikuva.

omat_009koti.jpg

Vaihdoin tuon kiitoskortti-ketjun (tilattu Talo maalla-nettiputiikista) ikkunaan roikkumaan. Vihaan noita beigejä verhoja…

omat_012koti.jpg

.. mutta noita ipanoita rakastan <3

omat_011koti.jpg

Petasin vihdoin alastoman puusohvan paksuin peitoin. Noille tyynyille pitäis saada vielä päälliset mutta Ikean valikoima on melko nihkeä. Ehkä voisin käydä teettämässä ne Eurokankaassa. Tuskin se mansikoita maksaa?

omat_014koti.jpg

Hyllyn päällä nököttää mun papan vanha puuauto, jonka olen saanut säilytykseen. Meinasin käyttää sitä rekvisiittana lapsikuvauksissa mutta en kestäisi sen rikkoutumista. Joo musta tulee just sellanen äiti joka nostaa kaikki hienot lelut korkealle ”koristeiksi” eikä niihin saa ikinä koskea. Ja kädet pitää pestä ennenku läämää kaikki ovenpielet ja kaapit. Sitte salaa ite pyyhin likaset kädet housuihin ku lapsen silmä välttää. Muaha!

Käväisin mun isän luona iltapäivällä viemässä hääkuvia ja matkalla noudin Anttilan ryysiksestä niihin kehykset.. Meidän ystävä Toni oli esiintymässä Seppälän Teemun kanssa (joka muuten julkaisi loistobiisin keväällä, sen löydätte täältä) ja kerkesin napata pari kuvaa viimeisen biisin aikana:

img_6815.jpg

img_6819.jpg

Iskällä pääsin luonnollisesti valmiiseen pöytään. Menu koostui tällä kertaa sorsapaistista ja itsetehdystä perunamuussista, sekä jälkiruokana tarjoiltiin vastapaistettua omenapiirakkaa. Nappasin sapuskoista ja sisustuksesta muutaman taidekuvan ennenkuin iskin kiinni.

img_6838.jpg

img_6839.jpg

img_6840.jpg

img_6848.jpg

Kerjäläinen toivomassa et joltain tippuis jotain.. 

img_6852.jpg

Oh nom <3

img_6859.jpg

Oh nom vol.2 <3

img_6860.jpg

 

Tällä hetkellä me viritellään tulta takkaan ja korkattiin just sipsipussi ja pari dippiä. Jouduttiin skippaamaan tänä iltana tuossa lähistöllä järjestettävät grillibileet ku Marko on vähän kipeänä, ja otetaan tästä koti-illasta nyt kaikki irti!

Kertokaas jos teillä on toiveita postauksien suhteen, otan ideoita mielelläni vastaan! <3

 

– Milka

Suhteet Sisustus Oma elämä Työ