Stuff

Kirjoitin jossain aikaisemmassa postauksessa että haluan hääkoruiksi runsaasti erilaisia kimaltelevia strassi/kristallirannekoruja sekä roikkuvat ”timantti”korvikset.. Kävin katsastamassa Glitterin tarjontaa ja löysinkin jo monta hienoa vaihtoehtoa, joista mukaan kotiin lähtivät nämä:

img_1784b.jpg

Tämä taisi olla ostamistani koruista kallein 30€:n hintalapulla.. myös kaunein 🙂

img_1785b.jpg

tälle rannekorulle jäi hinnaksi alle kaksikymppiä..

img_1787b.jpg

.. ja nämä korvikset irtosivat alle kolmellakympillä. Ihan superpainavat mutta kauniit <3 Käsikoruja hankin vielä lisää niin, että molemmissa käsissä olisi kolme tai neljä erilaista korua.

Mun kädet näyttää ruttuisilta tossa korviskuvassa. Hieno aasinsilta näihin uusiin ihaniin LCN käsivoiteisiin jota sain ystävältäni Nelliltä (Day Spa Fresh-kauneushoitola) testiin. Voiteilla on ihanat nimet ja ne tuoksuvat herkullisilta. Ne myös imeytyvät ihoon nopeasti, joten töissä ei oo näppäimistö ja hiiri koko ajan ihan lähmässä vaikka voidetta lisäisi vähän useamminkin 🙂 img_1779b.jpg

Näitä oli vielä viideskin, vihreän teen tuoksuinen voide johon olen jo ihan koukussa ja jonka unohdin töihin. Marko on tapansa mukaan tykästynyt kaikista tyttömäisimpään tuoksuun eli tuohon vihreään ”Lemon apple pie”-voiteeseen 😀 Vajaan viikon käytön jälkeen voin rehellisesti sanoa ettei mun kynsinauhat oo ollu pitkään aikaan näin pehmeät ja ei-röpöläiset..

Tilasin Pretty.fi-sivustolta muutaman jutun hyvinkin suureen tarpeeseen:

img_1782b.jpg

Coastal Scentsiltä ostoskoriin päätyi meikkisiveltimien puhdistustökötti, uusi täsmäisku tummiin silmänalusiin ja kullanhohteinen helmiäisprimeri luomivärille. Olen kerennyt kokeilla vasta tuota peitevoidetta ja se vaikuttaa tosi pätevältä 🙂 Meikkisiveltimet pitäisi pestä usein, paljon useammin kuin mitä itse pesen. VARSINKIN silmämeikkisiveltimet! Aikaisemmin olen pessyt sudit fairyllä ja kuivannut ne föönillä, mutta luulen että hommaan oikeasti tarkoitettu aine tuhoaa liimoja ja liitoksia vähän vähemmän. 

Jokainen itseruskettavan käyttäjä tietää miten hankalaa levitys on, jos ei halua likaisenruskeita kämmeniä. Nyysin töistä vinyylikäsineet, jotka nekin olivat liian löysät ja rullautuivat levityksen aikana ihan miten sattuu. Pretty.fi tarjosi ratkaisun  kintaan muodossa:

img_1788b.jpg

img_1791b.jpg

Täytyy myöntää että tulos oli perjantain ensikokeilun jälkeen tasaisempi ja vähemmän sotkuinen kuin yleensä. Hanskan voi pestä pesukoneessa normaalisti, ja  vaikka se onkin reilun kokoinen (isommallekin kädelle) niin se pysyy napakasti paikoillaan levityksen aikana. Suosittelen!

Kävin muuten viime viikolla maistraatissa viimeistelemässä esteidentutkinta-hommat ja nyt me sitten vissiinkin saadaan ihan laillisesti mennä naimisiin 🙂 Saatiin mukaan joku paperikin mutta en vielä ole jaksanut paneutua sen sisältöön.  Maybe later, yes?

Nyt keskityn selviämään tästä päivästä, oltiin eilen juhlimassa kaverini Annan kolmekymppisiä ja nyt olo on sen mukainen. Ensi viikko meneekin taas detox-meiningeillä.

Ps. toi mun tiistaina aloittama MethoDrainin 20pvän detox-kuuri on kyllä toiminut ainakin siltä osin että iho on kirkastunut ja parantunut (asiaan vaikuttaa myös Nellin tekemä kasvohoito alkuviikosta) ja aamupaino on kilon verran vähemmän.. 

Muoti Meikki Testit Trendit

Hypoxi – eka hoitokerta..

Astelin tänään siis ensimmäistä kertaa Huuman Hypoxi-studioon asiakkaana (tietty olen käynyt kurkkimassa laitteita aiemmin uteliaisuuttani) tapaamaan Weckmanin Lauraa, joka luotsasi minut session läpi. Käytiin eka läpi vähän käytännön asioita, syömisohjeita hoitopäivinä ja tavoitteita. Kerroin taipumuksestani ahtaanpaikankammoon ja paniikkikohtauksiin, ja Laura rauhoitteli minua lupaamalla että puvusta pääsee putkista ja rensseleistä huolimatta nopeasti pois hädän hetkellä. 

Ensin minut kytkettiin siis sukelluspukumaiseen, massiiviseen HDC-pukuun ja asetuin makuulle kahdeksikymmeneksi minuutiksi. Aluksi tunsin oloni broilerirullamaiseksi vakuumipakatuksi pakasteeksi, sillä laite tyhjensi puvun sisältä lähes kaiken ilman ja paine oli hetken aikaa melko kova. Pian kuitenkin puvun sisällä olevat kuplamuovimaiset taskut alkoivat täyttyä vuorotellen ilmalla hieroen ihoa jännän tuntuisesti.

img_1736hypoxhypox1.jpg

img_1757hypoxhypox1.jpg

Unohdin alun paniikinhäivähdykset kun keskityin hassuun fiilikseen reisien ja vatsan ympärillä. Juteltiin Lauran kanssa koko hoidon ajan mukavia ja yhtäkkiä olikin jo aika siirtyä seuraavaan laitteeseen. Sain valita kahdesta kuntopyörästä, joko pysty- tai makuumallin ja päädyin polkemaan pystyasennossa näin ekalla kerralla. 

img_1737hypoxhypox1.jpg

Munamallisen laitteen sisällä on satula ja polkimet, ja vyötärölle asennetaan ilmatiivis vanne, joka blokkaa sisällä jylläävät ja vuorottelevat yli- ja alipaineet. Kapselissa poljetaan 30 minuuttia tietyllä vastuksella ja tietyllä rpm:llä. Ei ollenkaan niin oudon tuntuinen kuin kokopuku. 

img_1774hypoxhypox1.jpg

”Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa.. pitäis kai ottaa activia!” (paitsi että hoidon jälkeen ei kahteen tuntiin saa syödä mitään, ja kuusi tuntia on välteltävä hiilareita. Niin että sanomme ”ei” activialle!) 

Kaikenkaikkiaan oikein mukava kokemus, ensi viikolla mennäänkin sitten tiiviimmin kolme hoitokertaa. Laura sanoi että ihmisestä riippuen n. kahden tiiviin hoitoviikon jälkeen alkaisi näkymään tuloksia, joten hurraa, sitä odotellessa! 

En taida kuitenkaan vielä laittaa noita ennen-kuvia, koska aikaisemmista puheistani poiketen koen, että ne on vielä niiiiiin karseita, ettei niitä kehtaa julkaista 😀 

Postaillaan sitten taas kun jotain edistystä on tapahtunut <3

Kauneus Hyvä olo Iho