Hypoxi <3

Toimin toimistohääsääjänä Hyvinvointikeskus Huumalla (ja alunperin tietysti Fitergolla <3) kolme hienoa vuotta, ja käyn siellä edelleen treenaamassa. Ja miksen kävisi; paikka on superhieno, henkilökunta päästä varpaisiin mussukoita ja tuntitarjonta kattavaa. Kun kuulin että Huuma lisää valikoimiinsa HYPOXI-hoidon olin innoissani. Manguin useammalle eri työntekijälle, että haluan testivartaloksi, vaikka ihan markkinointitarkoituksessa. Quess what! Toiveeni toteutettiin ja olenkin nyt HYPOXI-morsian 2012! 😀 

Hoidot tehdään neljän viikon ajanjaksolla, kolme kertaa viikossa, 30 minuutin sessioina. Homma toteutetaan yhdistelmähoitona, eli sekoitteluna kuntopyörää, josta nettisivut kertovat näin: 

S120– ja L250 -laitteet kohdistavat rasvanpolton lantiolle, reisiin ja pakaroihin. Molemmissa laitteissa on integroitu kuntopyörä, jossa harjoitellaan kevyellä vastuksella (50-80 Watt, 50-80 RPM). Harjoittelu on nivelystävällistä. Niveliin ei kohdistu ylimääräistä painoa, koska keho on harjoituksen aikana tuettu.

HYPOXI-harjoittelu sekä S120 että L250 -laitteissa kestää vain 30 minuuttia kerralla ja on todistetusti tehokas keino saada keho polttamaan rasvaa alavartalosta. Senttimetrit hupenevat juuri niistä paikoista, joista rasvanpoltto on normaalisti keholle erittäin työlästä.  Nämä kaksi laitetta ovat myös erittäin tehokkaita taistelussa selluliittia vastaan.

l250.jpg

.. ja kokopukua, jota kuvaillaan näin: 

 

HYPOXI Dermology Comfort -laitteen (HDC:n) avulla voi tehokkaasti harjoittaa suurinta yksittäistä kehonosaamme, ihoa. Vaihtelevaa yli- ja alipainetta hyväksi käyttäen HDC auttaa saavuttamaan joustavamman ja kauniimman ihon.
 
HDC-laitteessa rentoudutaan 20 minuutin ajan. Erityisvalmisteisen puvun 400 ilmakuplaa aktivoivat pintaverenkiertoa ja vilkastuttavat aineenvaihduntaa, poistaen elimistöstä kuona-aineita ja nestettä. Tämä terapia sopii erinomaisesti yhdistettynä HYPOXI rasvanpolttoharjoitteluun, parantaen ihon kimmoisuutta hoidettavilla ihoalueilla. Vaihtoehtoisesti HDC-laite yksin käytettynä parantaa ihosi joustavuutta ja elinvoimaisuutta, kun tavoitteenasi ei ole polttaa rasvaa.
 
hdc.jpg

seuraillaan koko hoitojakson ajan, ja tuloksia käytetään sitten hoidon paikallisessa markkinoinnissa. Musta tällainen oravannahkakauppa on kaikista kätevintä yhteistyötä. Hyötyä molemmille, vaikkei raha vaihdakkaan omistajaa. Myöskin itse koen kuvalliset onnistumistarinat äärimmäisen motivoivina, varsinkin kun kyse on ns. oman kylän tyypeistä, ja vähän kummempi ja vieraampi hoito. 

Itse olen kovin skeptinen pinnalle pompsahtelevien kiinteytysmenetelmien suhteen, ja siksi olenkin tosi innokas todistamaan että hoito oikeasti toimii. Varsinkin kun testihenkilönä on ihminen joka on viimeisen 8kk:n aikana karsinut ruokavaliostaan turhat kalorit ja hiilarit pois, sekä treenannut kolmesta viiteen kertaan viikossa hyvinkin orjallisesti. Keskustelupalstoja syynätessäni huomasin että moni oli epäillyt hoitojen tehon perustuvan hiilareiden rajoittamiseen hoitopäivinä, joita siis ihanteellisesti on viikossa kolme. Nyt näemme mitä menetelmä tekee terveellisesti syövälle ja säännöllisesti liikkuvalle ihmiselle. 

Päivittelen tänne kuvia hoitojen edetessä, luultavasti myös jonkunnäköistä ennen ja jälkeen-settiä, niin noloa kuin se meikäläisen appelsiinipakaroilla onkin. Keskiviikkona menen kuulemaan ohjeista enemmän ja testaamaan laitteita. 

Pysykää siis tutkalla, kohti selluliitittomampaa kesää 🙂

Kauneus Hyvä olo Liikunta Iho

HEI TULEVAT MORSIOT!!

.. Nyt ois ihan mahtava tilaisuus hankkia itselleen maailman toisiksi kaunein (mun oman jälkeen tietysti) morsiuspuku! Uutena maksanut 1500€, käytetty vain kerran (daa?!)  ja pesetetty pesulassa ihan vastikään. 

175130_10150133395611183_581736182_8624418_8384667_o.jpg

Koko on xs-s, mutta selän nyörityksen myötä varmasti istuu myös isommalle koolle. Morsian itse on n. 160cm pitkä, mutta kertoi että helma on sen verran pitkä että sen alla saattoi helposti pitää korkeitakin korkokenkiä.

Puku on luonnonvalkoinen, merenneitomallinen, ihana pieni laahus. 

180548_10150133408081183_581736182_8624562_6454393_n.jpg

(Tämä hääkuva on muuten meikäläisen ottama ;D Vink vink!)

Itse noissa häissä morsiusneitona vaikuttaneena voin kertoa että puku on todella upea. Hintapyyntö on äärimmäisen kohtuullinen 900€

175130_10150133395621183_581736182_8624419_1843622_o.jpg

Tässä vielä yksityiskohtia puvun miehustasta (sanooko kukaan enää noin?)

Nyt siis vaan tiedusteluja ja yhteydenottoja Nellille numeroon: 044 373 7022! 

Luulen myös että puku kulkeutuu Helsinkiin päin tarpeen vaatiessa.

 

Muoti Ostokset Trendit