Shoegal.

VOI HEVONPELLETTI! Olin jo puolessavälissä kirjoittamassa postausta ja jostain kohtalon oikusta selain hyppäsi takaisin edelliselle sivulle ja pyyhki koko perhanan tekstin pois! AARGH!! Mun piti mennä rauhoittumaan vessaan ettei mitään menisi rikki. Vahingossa. 

Aloitetaan siis alusta (*jupinaa*).  Pari viikkoa sitten Leni piipahti meillä, tarkoituksena suunnitella hääpuvun korsettiyläosa. Kun alustavat blueprintit oli tehty, tsekkasimme nettikauppojen tarjontaa morsiusneitojen mekkojen osalta. Nettikauppoja plärätessä puhe kääntyi kenkiin. Kerroin haluavani korkokengät ainakin kirkkoon ja juhlan alkupuolelle, jonka jälkeen vaihtaisin ballerinoihin. Leni kyseenalaisti jalan asettamisen ns. korkokenkäasentoon ollenkaan, ja rupesimme miettimään vaihtoehtoja. Korkokengän etu on tietysti se, että se tuo muutaman lisäsentin pituutta, jolloin ryhti paranee (ainakin alkuillasta) ja hääpukukin näyttää paremmalta päällä. Siksipä Leni ehdottikin ns. läskipohjasandaaleja. Niiden nätimpi nimi on kai hyvinkin persoonallisesti platform-sandaali. Pohja on siis yhtenäinen. Niinkuin Spice Girlsseillä kun oltiin ala-asteella. Tai kun minä olin. Good times…

Käytännön pulma LPS:sien kanssa on se että OIKEASTI kauniita sellaisia on tosi vaikea löytää. Nelly tarjosi ainoastaan Vagabondin JÄÄTÄVIÄ  tennari– ja ballerinamalleja. Niinpä päätin tänään töissä tauolla vilkaista ShopBopin valikoimaa.

Onneksi päätin <3 

surfa2003522246_p1_1-0_254x500.jpg

AH! 

Hinta toki on vähän suolainen (341,61€) mutta nuo ovat niin kauniit että ne ovat sijoitus. Voi hyvinkin olla että jäävät tilaamatta kun loppuviimenään hahmottelemme budjettia, mutta musta on rauhoittavaa tietää että jotain näin upeaa on olemassa. That you’re out there <3

Tässä olis toinen vaihtoehto, jossa jalka on vähän enemmän kaarella, mutta jotka ovat yhtälailla ihanat:

seven4012413711_p1_1-0_254x500.jpg

7 for all mankind 

 

Ja sitten musta hevonen:

alice4055211341_p1_1-0_254x500.jpg

Eiks oo ihan törkeen makeet! 😀 

Muoti Trendit

Mittoja..

Eilisen hamesukseen innoittamana kaivoin esille mittavihon, johon olemme ystäväni Karoliinan kanssa keränneet elokuusta asti kahden viikon välein painon, rasvaprosentin, rasvattoman massan määrän sekä rasvan määrän kiloina. Perään mitattiin senttimäärä käsivarren paksuimmasta kohtaa, rinnanympärys urheilurintsikat päällä, vyötärön kapeimmasta kohtaa, lantion takapuolen päältä, reisi puolivälistä ja pohje paksuimmasta kohtaa. 

Ensimmäisenä mittauspäivänä nuo sentit olivat seuraavanlaiset:

Käsivarsi: 34cm

Rinta: 104,5cm

Vyötärö: 88cm (huhhuh..)

Lantio: 107cm

Reisi: 60cm

Pohje: 39cm

Aikani etsittyäni löysin mittanauhan ja otin tänä aamuna mitat uusiksi, ja tältä ne näyttävät:

Käsivarsi: 32,5cm (haluan uskoa että olen polttanut rasvaa ja kasvattanut lihasta, jonka takia kavennettujen senttien määrä on vain 1,5cm.)

Rinta: 96,5cm (-8cm)

Vyötärö: 76,5cm (-11,5cm !!!!!!!! )

Lantio: 101cm (-6cm)

Reisi: 55cm (-5cm, tässä uskon tapahtuneen samoin kuin käsivarren kanssa, rasvaa pois ja lihasta tilalle..) 

Pohje: 39,5cm (nojoo, eikai kukaan pelkästään pohkeesta lihoa!?)

 

Kuten aiemmassa postauksessa pohdin, luulen että lihasten kasvu liikunnan myötä on osasyynä painon vähäiseen putoamiseen, kun nuo mittanauhan tulokset kuitenkin puhuvat puolestaan. Olen lukenut jostain että yksi kavennettu sentti vyötäröltä vastaisi karkeasti ottaen yhtä pudotettua rasvakiloa. Tuudittaudun tähän uskomukseen. ZzZzZzZz… Illalla jumpalle, ettei pääse todellisuus lipsumaan käsistä 😀 

Hyvinvointi Hyvä olo Liikunta Mieli