Vierivä kivi ei sammaloidu…

Noniin, muistatteko kun päätin sen Ikea-postauksen  lopussa et uudistan meiän tietokonehuoneen? Nythän miä päätinki et siitä tulee mulle sellanen monitoimipukeutumishuone! Sinne tulee valkoinen iso vaatekaappi kokovartalopeilillä, valkoinen korkeakiiltoinen pöytä laatikoilla, korkea hylly meikeille yms. sekä tietysti paljon säilytyslaatikoita ja  muuta sälää. 

Tein kollaasin Jyskin tuotteista, joita huoneeseen ajattelin:

jysk-ostoslista.jpg

 

Loppujen lopuksi tuo yhteishinta ei ole ollenkaan niin suolainen kuin mitä ajattelin, kun otetaan huomioon kuinka paljon sillä saa! Pöydän kaveriksi ajattelin yhdistää joululahjaksi saadun Elisabeth-tuolin, joka on siis Etolan jäljennös Starckin Victoria Ghost-tuolista. 

Marko sanoi että saan tehdä huoneesta omani yhdellä ehdolla: ikkunaan (joka on suoraan tielle päin) hankitaan säle- tai paperikaihtimet. Mulla on tapana kuljeskella kotona varsinkin aamuisin hyvin vähissä vaatteissa juurikaan välittämättä siitä kuka näkee. Marko-raukka kulkee perässä vetelemässä verhoja eteen.. 😀

Päivittelen tilannetta kun siihen tulee muutosta, ensin pitäisi saada se alakerran vessa tehtyä.. huoh miten paljon hommaa!

 

Koti Sisustus

FIGHT!

Mun iiihana morsiusposse yllätti mut perjantaina pamahtamalla sisään ruokakassien kera. En ollut nähnyt yhtä morsiusneidoista, Liisaa, varmaan puoleen vuoteen ja olikin mahtavaa päästä halimaan ja vaihtamaan naamatusten kuulumisia. Syötiin herkkuja ja juoruttiin, oli myös kiva huomata että kaikki tulivat niin hienosti toimeen. Morsiusneitoni ovat kaikki eri aikakausilta mukaan tarttuneita ystäviä, yksi ala-asteikäisestä asti, yksi yläasteelta, yksi kuuden vuoden takaa ja yksi neljän vuoden takaa. Kaikki yhtälailla rakkaita <3 Thanks, you guuuuuuuyys <3 <3 

Sovittiin illan aikana mm. puvun teon aloittamisesta. Tultiin siihen tulokseen että huhtikuussa mun pitää olla suurimmilta osin siinä kunnossa missä aion hääpäivänä olla, jotta pukuun saadaan mitat kohdilleen. Ainakin rintamuksen osalta.

Siksipä pyyhälsinkin eilen crossailemaan 45minuutiksi salille, ja tänään morsius-Nelli ylipuhui minut kokeilemaan BodyCombattia pitkästä aikaa. Olen kammonnut BC:tä, koska olen ollut siinä luulossa etten yksinkertaisesti jaksa koko tuntia, kuolen ja oksennan.

Bullshit! Tokihan jouduin vetämään osan liikkeistä puolella teholla ennenkuin opin tarvittavat combot ja tekniikat, mutta suurimman osan tunnista vedin veriharso silmillä ja raivohullu ilme kasvoilla. Syke ei laskenut oikeastaan missään vaiheessa alle 160 ja kaloreita paloi yli 600. Huomenna yläkroppa huutaa hinajaa ja varsinkin olkapäät, ojentajat ja yläselkä ovat superkovilla. Combatissa on ihan erilainen liikekirjo kuin missään muussa ohjatussa jumpassa. BC tuo toivottua vaihtelua tanssitäyteiseen treeniviikkoon ja treenaa eri lihaksia (ja eri intensiteetillä) kuin esimerkiksi BodyJam. I loved it!

Nyt meen suihkuun. Ihan hirvee vissy puski pintaan ton tunnin aikana. Punnerruksia tehdessä nenänpäästä tippui hikeä. Mikään ei muuten oo inhottavampaa kuin hikinen tukka joka päätä heilauttaessa lämähtää naamalle. Hyvänä kakkosena tulee liukastuminen omaan hikilammikkoon askelkyykkyä tehtäessä. Mut niinhän sitä sanotaan että hikoilu on lihasten itkua. Weep on bitches!!

 

Suihkuun -> <3

Suhteet Ystävät ja perhe Liikunta Ajattelin tänään