Mikä on parasta kumppanissasi?

Kun viime viikolla pääsimme estottomasti kertomaan mikä on parasta ulkonäössämme, päätin juttua kommentoineen Hessun vinkistä kysäistä tänään mikä on parasta kumppanisi ulkonäössä? Ja jälleen kerran, unohdetaan se sisäinen kauneus ja keskitytään puhtaasti ulkoisiin seikkoihin!

han3.jpgMiehessäni on kaksi parasta asiaa.
Toinen niistä on kalju.

 

Se, että tunnen käsittämätöntä vetoa kaljuihin miehiin, alkaa olla tuttavapiirissämme jo yleinen naurunaihe. Ei siis ole ihme, että päädyin naimisiin juuri nahkatukkaisen miehen kanssa. Tukattomuuden lisäksi miehessäni on kuitenkin toinenkin, lähes yhtä vetoava ulkoinen piirre. Koska en itse ole erityisen hentorakenteinen, pidän siitä, että mieheni on pitkä. Vaikka kulkisin hänen rinnallaan 15 sentin jatkopalat jaloissani, on hänen 190 senttinen runko edelleen itseäni pidempi. Hän saa minut tuntemaan itseni siksi, mitä en ikinä oikeasti voisi olla – pieneksi ja siroksi.

Ja nyt, annetaanpa kumppaneiden ja puolisoiden kuulla kunniansa!

 

 

 

Kauneus Mieli Meikki

Pieni omantunnon kolkutus

kop, kop, kop

Omatunto tässä hei. Et sitten varoittanut yhtään, vaikka et päivittänyt blogiasi puoleen viikkoon, saati vastannut saamiisi kommentteihin.

 

Pudotaanpas takaisin maanpinnalle. Oikeasti en usko kenenkään edes huomanneen puolen viikon mittaista poissaoloani, mutta pieni omantunnon kolkutus pääni sisällä silti kaikuu. Niin kai se on, kun teitä lukijoita on kertynyt amatööri-bloggaajalle jo varsin mukava määrä, että haluaisin naputella teille uutta lukemista edes jokseenkin säännöllisesti. Eli aidot pahoitteluni siitä, jos jollakulla oli loppuviikon aikana minuutin parin mittainen tylsä hetki blogini vaivuttua koomaan.

Mutta minulla oli kyllä ihan hyvä syy mediahiljaisuudelle. Olimme nimittäin viettämässä äkkilähtö-parisuhdeviikonloppua Las Vegasissa. Silloin ei ehdi blogata, kun pitää pussailla.

puss.jpg

 

 

Suhteet Oma elämä