Tämä on parasta minussa. Mikä on parasta sinussa?

Tänään viskataan sisäisellä kauneudella vesilintua ja keskitytään puhtaasti ulkoisiin seikkoihin. Mikä on sinun paras puolesi ja miksi? Ovatko ne hiukset? Tai ehkä sääret tai hauikset? Pidätkö erityisen paljon kasvoistasi vai jostain ihan muusta? Nyt pois turha vaatimattomuus ja paljasta paras puolesi!

Ps. kuva ois kiva tai jos vastaat blogiisi, niin muista jättää linkki kommentteihin!

selka1.jpgMinussa parasta on selkä. Alempana kerron miksi.

Vaikka teininä kärsinkin romuluisesta ruumiinrakenteestani, leveistä hartioista ja leveästä selästä, olen vanhemmiten oppinut pitämään juuri tästä nurjasta puolestani. Selkäni onkin se osa, jossa kaikki salilla viettämäni tunnit näkyvät parhaiten (ja helpoiten). Vaikka vyötäröni ei ole koskaan ollut erityisen siro, luo suhteellisen leveä selkäni optisen harhan, joka saa vyötäröni näyttämään edes hieman kapeammalta kuin se oikeasti onkaan. Onpahan hierojalle tekemistä kaikkine maitohappomuhkuroineen.

selka2.jpgAinakaan selästä ei tarvitse pudottaa rasvoja. Grammaakaan.

Pakko kuitenkin myöntää, että joskus pieniin, avoselkäisiin toppeihin pukeutuminen nolottaa. Tykkään selästäni itse, mutta toisille se on kauhistus (vaikka en tuolla tavalla pullistellen yleensä liikukaan). Ja sanottakoon nyt, että kun näin nämä kuvat itse, niin totta vie pyöräytin silmiä kerran jos toisenkin. Onhan se taas muuttunut sitten viime näkemän.

 

Ja nyt, teidän vuoronne!

 

 

Kauneus Mieli Meikki

DIY: mediataso (eli itse tehtiin ja säästettiin)

Olemme etsineet sopivaa mediatasoa kaikille olohuoneen elektroniikkapömpeleille jo vuosikausia, tuloksetta. Kymmenisen vuotta vanha, ahtaasta espoolais-kolmiosta perujaan oleva alumiini-lasilevyhässäkkä on kulkenut mukanamme asunnosta toiseen, muuttuen jatkuvasti yhä enemmän muuta sisustusta vastaan sotivaksi. Ei ihan sovi maanläheisten värien kanssa yhteen, ei. Ja nyt se saa lähteä!

mediataso1.jpgLankkuja + rakennusharkkoja = mediataso

 

Onhan tässä viime vuosina käyty jos jonkinlaisessa huonekaluliikkeessä ja nettikaupassa, mutta melkein jokainen tarjolla ollut vaihtoehto on ollut tarpeeseemme liian pieni. Niin, minkäs teet, kun pömpelit vain lisääntyvät ja kasvavat. Ja jos on hyllyllä ollut kokoa tarpeeksi, niin sitten on ulkonäössä ollut jotain vikaa. Asiahan nyt on niin, että minun talouteeni ei tule enää ensimmäistäkään pyökinväristä huonekalua eikä kylmää metallista hyllyhässäkkää.

Vaan eipä ollut hätä tämäm näköinen. Kun inspiraatiota oli kertynyt tarpeeksi, marssimme Los Angelesissa sijaitsevaan erikoispuutavarakauppaan hakemaan sopivaa rakennusmateriaalia. Pitkällisen harkinnan jälkeen mukaan tarttui nippu komean värisiä pähkinäpuu-lankkuja. Kotimatkalla koukattiin rautakaupan kautta ja ostettiin takaluukku täyteen rakennusharkkoja. Palapelin kasaus saattoi alkaa ja kivahan siitä tuli, vaikka välillä vähän epäilyttikin. Hintaa koko komeudelle tuli n. $300.

 

mediataso4.jpgHei ne kaikki mahtuu sinne!

mediataso2.jpgPuu ja harkko sopii aika kivasti yhteen! Lankut annettiin olla ihan sellaisenaan, hiomatta tai siistimättä. Laitoin kuitenkin öljyä pintaan, jotta väristä tulisi hieman tummempi ja kyllähän se sitten pysyykin nätimpänä.

mediataso3.jpgPentikin linnutkin tykkää.

mediataso5.jpgVoisiko joku keksiä langattoman sähkön, että saadaan nuo television virtapiuhat pois silmistä? Vuokratalossa kun ei viitsi tehdä mitään suuria rakenteellisia muutoksia piuhojen piilottamiseksi seinän sisään.

mediataso6.jpgJa siinä koko komeus. Toivottavasti se selviää sortumatta ensimmäisestä maanjäristyksestä.

 

 

 

Koti Sisustus DIY