Treenikooste / viikko 29

collage1.jpg

 

  • Maanantai: Aamulenkki 7,4 km. Sali (takareisi, hauis, vatsa).
  • Tiistai: Pyöräilyä 9,4 km ja venyttelyä.
  • Keskiviikko: Sali (selkä, rinta, olkapää), matkat salille pyörällä 7,9 km.
  • Torstai: Kotitreeni (vatsa).
  • Perjantai: Lepo.
  • Lauantai: Sali (etureisi, ojentaja), matkat salille pyörällä 14,4 km.
  • Sunnuntai: Sali (selkä, olkapää), matkat salille pyörällä 8,4 km. Venyttelyä.

Aktiivinen viikko, me likey! Sali on maistunut ja siitäkös on ollut hyvä fiilis koko viikon. 

Maanantaina olin salilla hyvinkin vakavissa fiiliksissä ja pohdiskelevana. Jeritan kanssa oli aamulla puhuttu puhelimessa tavoitteista ja sain pientä saarnausta siitä, että jos tuloksia haluaa, täytyy niiden eteen tehdä töitä. Kuten sanoin, edellinen viikko meni ihan penkin alle. Tämä motivoiva puhelu kuitenkin teki ihmeitä ja tuloksista on nautittu koko viikon ajan. 

Huomaan miten tekniikkariippuvainen olen; päivitin iPhoneen El Capitan -käyttiksen betaversion ja tämän seurauksena ei ole enää Polarin Beat-sovellus pelittänyt. Äääääk! En saa sitä ihanaa yhteenvetoa treenistä ja sykkeistä. Darn. Toivottavasti bugi korjautuu pian ja pääsen taas tilastojen ääreen. 😀

Tiistaina pyöräiltiin koko perhe rantakahvilaan ja takaisin. Onni on peräkärryssä mun pyörässä kiinni tuomassa kivaa lisäpainoa. Matka tehtiin hyvin hitaalla vauhdilla ja pienemmän polkijan tahtiin. Ei nyt varsinaisesti treeni, mutta kuitenkin. Venyttelin myös tätä rautakankea muistuttavaa ruhoani. Sitä pitäisi tehdä enemmän.

Keskiviikkona kävin salilla ekaa kertaa treenaamassa vain yläkroppaa. Yleensä oon aina tehnyt salilla myös jalkoja, kotona sitten hinkannut pelkkää yläkroppaa. Mutta kylläpä maistui tämäkin hyvältä! Onneksi olin pyörällä, että pääsin salikamoissa ovesta ulos kotimatkalle, koska en olisi mitenkään onnistunut samaan pukkarissa toppia, saatika urheiluliivejä pois päältä. Sen verran tärräs koko yläkroppa ja kädet oli aivan poikki. Nannaa!

Torstaina tehtiin kotona miehen kanssa yhteinen vatsatreeni. Tämä tuntuu tänäänkin selvästi vatsassa nauraessa. 😉

Perjantaina oli puhdas lepopäivä. 🙂

Lauantaina salilla, matkat meni pyörällä. Kävin menomatkalla pyörähuollon kautta, siksi matkaa kertyi normaalia enemmän. Toimi kyllä hyvin alkulämppänä jaloille ja salilla tuntuikin kyykyt ja prässi sujuvan vetreämmin. Polvea olen varonut ja käyttänyt polvitukea, kun sitä vihloo vähän väliä ja toisinaan tuntuu siltä, että se lähtee ns. alta. Hyvin sain silti treenattua ja painoakin sain laittaa vähän enemmän. 

Tänään kävin tekemässä selkä- ja olkapäätreenin. Matkat taittui taas pyörällä. Illalla vielä venyttelyä luvassa.

 

collage2.jpg

Safkat on olleet kunnossa tällä viikolla. Kaloreita sen n. 2350 päivässä, ei tankkauksia. Paino hienoisessa nousussa, jippii!

Miltä teidän silmään näyttää kulunut viikko? Ajatuksia? 🙂

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *