Viikonlopun parhaat

Joskus kaikki suunnitelmat saattaa mennä pieleen, mutta siltikin olo on levollinen ja rauhaisa. Miksi, sitä en tiedä. Ehkä se liittyy hormonitoimintaan tai ehkä plussat vaan peittoaa miinukset. Joka tapauksessa tänä viikonloppuna ei oikeastaan mikään mennyt niin kuin piti, mutta silti mulla on hyvä mieli.

Hyvän tästä viikonlopusta tekivät:

…oma aika omalla kotisohvalla hömppäleffaa katsellen. Ihan yksin ja omassa rauhassa. Ah.

…itse sävelletty herkullinen ruoka.

…pojan kanssa tehty kaupunkireissu kirjastoon, kahvilaan ja kaupoille.

…leffailta irtokarkkeineen kaksin pojan kanssa.

…mukavat blogikollegat ja aktiivinen kommentointi.

…talvisen maailman kauneus.

…oma aika Zumban tahtiin ja liikunnan aiheuttama euforia. Ekalla kerralla viikko sitten nauratti vaan, kun ei pysynyt mukana, tällä kerralla askeleet menivät jo suurelta osin itsestään.

…pitkät puhelut äidin ja siskon kanssa.

…pienen pojan käsi silittämässä poskea.

…parikin tilannetta, joissa sai auttaa tuntematonta vanhusta ihan vaan auttamisen ilosta ja joista avun kohteetkin taisivat saada hyvän mielen.

…hitaat aamut vailla kiirettä.

Ihan normaali viikonloppu, mutta kun oikeasta kulmasta katsoo, niin siitähän tulikin aika ihana.

dsc_0328.jpg

 

Mikä teki sinun viikonlopustasi hyvän?

Suhteet Oma elämä Ystävät ja perhe Ajattelin tänään

Puoli vuotta Pahinta Nannaa

Blogini juhlii tänään puolivuotissynttäreitään. Tai no, juhlii ja juhlii. Melko hiljainen on blogini kävijävirta ollut viime aikoina. Olen pohtinut, että jättäisinkö koko blogin sikseen, mutta vielä tuntuu kuitenkin siltä, että haluaisin jatkaa matkaa. Minua häiritsee loivasti seuraajieni vähäinen määrä ja kommenttien vähyys, mutta toisaalta blogiin on kivaa purkaa ajatuksiaan tarpeen tullessa. Ehkä eniten kismittää, etten tunnu aina keksivän sanottavaa. Meidän arki on niin puuduttavan samanlaista päivästä toiseen, enkä harrasta intohimoisesti mitään. Siltikin haluan vielä jatkaa kirjoittamista ja pitää tämän kanavan auki.

Eniten minua kiinnostaa tällä hetkellä blogini hiljaiset lukijat. He, jotka eivät näy seuraajien listalla, mutta joita tuntuu kävijätilastojen perusteella olevan. Epäilen myös tässä joukossa olevan jonkun, ehkä useammankin, tutun henkilön. Minusta olisi hauska tietää, onko ”salaisuuteni” paljastunut ja kuinka suurelle joukolle. Minähän en ole blogistani kertonut kuin miehelleni, mutta olen kuitenkin aivan tunnistettavissa tutuilleni. Minulle saa vallan mielellään ilmiantaa itsensä. 🙂

Näitä ”kuka siellä”-postauksia tuntuu aina silloin tällöin blogeissa olevan ja nyt minäkin haluaisin haastaa teidät kertomaan itsestänne ja jättämään kommentin edes tämän yhden kerran. Ja jos tunnen jonkun teistä, niin saat toki kertoa sen ihan kasvotustenkin. 😉

Lisäksi olisi hauskaa, että te lukijat osallistuisitte jotenkin muutenkin blogiini. Parissa blogissa olen joskus nähnyt valokuvahaasteen, jossa blogin lukijat ovat jättäneet kommenttiboksiin paikan/asian, jonka haluavat bloggaajan kuvaavan. Niinpä haastan teidät tähänkin; jättäkää kommentin yhteydessä minulle jokin paikka/asia, jonka voisin kuvata. 🙂 Kokoan näistä sitten yhden oman postauksensa!

Olisi tosi kivaa, että kommenttiboksiin oikeasti ilmestyisi useampi kuin kaksi kommenttia, joten nyt hophop kaikki kommentoimaan. 🙂

Suhteet Oma elämä