Jumpatijumppaan… Or not.

N. viikko sitten päätin aloittaa jumpat. Ihan sama, kävisinkö kerran vai viisi viikossa, kunhan kävisin. Jes. Hieno suunnitelmani oli kirjoittaa jumpat ylös jääkaapin oveen, koska siinä tapauksessa en voisi unohtaa niitä mitenkään. Jes, tosi hyvä juttu. Kirjoitin ja siinä ne seisoo, muistuttamassa mua joka päivä. Nyt mä en varmasti unohda!

Eilen illalla pääni sisällä vellonneita ajatuksia:

Ai himputti, noi jumpat. Viime viikolla en oikeesti päässyt, mutta nyt mua ei kyllä mikään estä. Hitto. Tänään en pääse, mutta huomenna meen. Ja torstainakin, jos en kärsi edellispäivästä liikaa. Jes! Hyvä juttu! Ja sit taas sunnuntaina heti, kun tuun reissusta! Vuhuu!

Tänään töissä puhuimme sairastuneesta työkaverista:

Joo, mullahan on kans kurkku vähän kipee, hekoheko, ehkä mäkin oon huomenna poissa.” Tässä kohtaa työkaveri katsoi sen näköisenä, että tinttaa kohta kuonoon. ”No ei se mun kurkku oikeesti niin kipeä ole!” Noin tuntia myöhemmin totesin nukkarin pimeällä sohvalla, että kyllä muuten on. Mutta minähän menen sinne jumppaan tänään ja mikään ei mua estä. Tekosyyt ja pikku kurkkukivut hiiteen!

Myöhemmin kotona:

N-mies: Mitäs se kello on?

Minä: Vähän yli kuus. Ei hitsi, kylläpäs se tosiaan onkin paljon.

N. viisi minuuttia myöhemmin:

Minä: Hitto, että väsyttää ja ihan ois flunssanen olo, mutta pitää kyllä sinne jumppaan lähteä. Ei tästä muuten tuu mitään.

N-mies: Nii monesta moneen se jumppa onkaan?

Minä: Kuuesta seittemään.

N-mies: Niin siis mitä se kello oli?!

Minä: …voi v****.

—————————————————————————————————

Huomiseksi pistän muistutuksen. Eihän tästä muuten tuu mitään.

Hyvinvointi Liikunta

Asukuvaviikko, osa 6 (se siitä!)

Tänään mulla oli päällä jälleen hyvinkin perusvaatteita. Kun vielä tarkemmin asiaa ajattelen, niin nää kaikki on jollain tapaa suosikkeja. Toppi vaan on ihan älyttömän ihanan värinen, huppari on maailman mukavin ja housut ehkä parhaimmat farkut, jotka ikinä olen omistanut. Kaikkiaan asu on rento ja mukava, käy hyvin töihin ja vapaa-aikaan.

dsc_0471.jpg

Toppi H&M, huppari Me&I, farkut Lindex.

dsc_0475.jpg

Selässä lentelee ihana yksityiskohta.

—————————————————————————————————————–

Nyt voin todeta, että onneksi tämä on ohi. Aika hyvä saldo, onnistuin kuvaamaan jonkunlaisen tyylin kuutena päivänä seitsemästä. Tietäen mun projektien vääjäämättömän epäonnistumisen, tää on oikein hieno tulos. Omasta tyylistä tää kertoo sen, etten mä tapaa kikkailla kovin paljoa asusteilla, perusvaatteet riittää. Arvostan vaatteissa rentoutta ja istuvuutta, sekä työvaatteiden osalta ennen kaikkea käytännöllisyyttä. Mä en varmastikaan erotu massasta, vaan hukun sinne ja se sopii mulle vallan mainiosti. Jo pelkästään julkaisukelpoisten poseerausten aikaansaaminen tuotti mulle sellaista tuskaa, että pysyn ihan mielelläni varjoissa. 🙂

Huomenna (tai ehkä blogiähkyn seurauksena ylihuomenna) joudun jälleen postaamaan kuvia, koska mulle on esitetty kesäkuvahaaste (jee, eka henk.koht. haaste!), johon tartun oikein mielelläni. Kunhan vaan saisin päätettyä, että mitä kuvia sitä mukaan rajaa, niitä nimittäin on PALJON! 😀

Muoti Päivän tyyli