Asukuvaviikko, osa 5 (jonka pitäisi olla jo osa 6)

Tänään ei hotsittanut aamulla edes ajatella, mitä sitä päälleen pisti. Työt aiheutti pienoista stressiä ja vaatekaapista sattui osumaan käteen lähes sama asu kuin jo kertaalleen viime viikolla. Illansuussa asu kuitenkin hiukan muuttui ja tässä se. Paita kuin koru, tutut mustat housut, jotka jo lauantaina esittelin ja laukku, joka oli ehkä vuoden kirppislöytö. Lumi-merkkinen laukku löytyi 2€:n huimaan hintaan paikalliselta kirppikseltä. Olin haaveillut töihin uudesta laukusta, johon mahtuisi tarvittaessa vaatetta (tosin kyllä multa yks sellainen löytyy, mutta se on ihan liian kesäinen, eikä natsaa sateella). Vasta kotona kiinnitin merkkiin huomiota. Enpä mä niin kovin merkkitietoinen ole, mutta hauskaa, että kerrankin sattui merkkituote löytymään pilkkahintaan. Paita on taas Lindexiltä. Mä ihastuin tohon rinnuksen koristeluun ja tääkin menee löydöt-kategoriaan; taisi maksaa ale-rekissä huimat 5€. Koko asu siis (alusvaatteita lukuunottamatta) ~27€. Ei paha.

dsc_0471-001.jpg

Paita Lindex, housut Gina Tricot, laukku Lumi.

dsc_0472-001.jpg

Koska tuo koristelu ei näy kovin hyvin ylemmässä kuvassa, kiitos valokuvausolosuhteiden, niin tässä kuvaa lähemmin. (Kiva muuten tässä kohtaa huomata, että yksi pala uupuu. Onneksi niitä varakappaleitakin on.)

 

Huomenna olisi vuorossa kuvaviikon viimeinen päivä. Ihan kivaahan tääkin on ollut, mutta ei musta kyllä tyylibloggaajaa saisi. Ensinnäkin mun asut on kuollettavan tylsiä muihin verrattuna, ja toisekseen en nauti tuosta poseeraamispuolesta kovinkaan paljoa. Ehkä sitten voi taas tehdä vaateraporttia, kun taas eksyy enemmän shoppailemaan tai tekee jonkun megahyvän löydön. 🙂

Muoti Päivän tyyli

Asukuvaviikko, osat 3 ja 4

Meillä on ollut koko viikonlopun vieraita ja ollaan itsekin juoksenneltu ympäriinsä, joten en juurikaan ole ehtinyt koneella hengailemaan. Niinpä Asukuvaviikon päivitykset on olleet häpeällisen vähissä. Nyt kuitenkin epätoivoiset yritelmät kahdelta edelliseltä päivältä.

Perjantaina mä yksinkertaisesti unohdin kaikessa hässäkässä kuvata vaatteeni. Onneksi illalla mentiin kuitenkin paljuilemaan äitin kanssa, se jos mikä sopi hyvin perjantain tyyliksi.

dscn2961.jpg

Siis harmi, kun mun ihkusininen-kukallinen uikkarini ei näy tuolta veden alta. Ja erittäin harmi, että mun kuvanmuokkaustaidot/into opetella on aika nollissa tänään. Mutta hei, kippis!

Lauantaina lennettiin ympäriinsä oikeestaan aamusta asti. Lounaan jälkeen lähdettiin katsomaan mun pappaa sairaalaan Vantaalle. Enpä jaksa kuin ihmetellä, kuinka ihanan hienosti mun pikkuinen poika jaksoi taas reissussa olla. Sairaalassa kiinnostavinta taisi olla tosin parveke ja sieltä löytynyt puutarhakeinu. Sinne poika raahasi aina vuoron perään kaikkia paikalla olijoita, paitsi tietenkin sängyn pohjalla lepäillyttä isopappaa. 😉 Tuolta reissulta kotiuduttua aika meni laittautumiseen iltaa varten. Menimme illalla miehen siskon tupareihin ja mulla oli suuret suunnitelmat kuvata bileasu. No, enpäs sitten ennen lähtöä ehtinyt kuvaa ottaa ja kamera jäi kotiin. Niinpä saatte nähdä vain päivälookin. Tässä asussa on uutta ja vanhaa yhdessä. Paitamekkotaimikälie on ainakin 5 vuotta vanha. Kuva vääristää hiukan väriä (ah, peililaatu), eli on oikeasti enemmän violetti. Housut taas olivat eka kertaa päällä. Mä oon viime aikoina joutunut enenevissä määrin sopeutumaan tähän pillihousumuotiin, kun kaupasta on välillä melko mahdoton löytää muun mallisia housuja. Tunikoiden kanssa se olekaan niin justiinsa, mutta voin kertoa, ettei kukaan halua nähdä, kuinka hillun päästä varpaisiin ihon myötäisissä vaatteissa. Hyh.

dsc_0468.jpg

Paitamekko ja toppi H&M, mustat pillifarkut Gina Tricot.

Niin ja entäs sitten tämä päivä? Mikäli kukaan ei halua nähdä mun krapulapäivän toipumispäivän yöpaitalookkia, niin aion ehdottomasti pysyä kaukana kaikista kameroista. Niinpä pidän tänään välipäivän tässä pikkupojektissa ja toivun rauhassa univajeesta (kröhöm). 😉

Muoti Päivän tyyli