Ko-ko-ko-koko hela maailma pois radaltaan.
Oli synkkä ja myrskyinen yö. Paitsi, että ei ollut mutta sadut aloitetaan usein niin mutta tämähän ei ole satu. Oli kevät ja elämä soljui tavallisia uomiaan. Kävin lukion viimeistä luokkaa, hengailin kavereiden kanssa ja minulla oli ihana poikaystävä. Veljeni opiskeli yliopistossa ja kävi töissä, asui kihlattunsa kanssa. Vanhemmilla oli töitä ja meillä oli omakotitalo ja […]