Keikkamuistoja

Koitan ostaa konserteista keikkavihot muistoksi ja selailin niitä juuri yksi ilta. Tässä vähän muistoja eri konserteista. Kylie, Britney, Spice Girls, Lady Gaga, Tina Turner, J.Lo, Anastacia, Madonna…

Kylien ja Pinkin keikkoja on tullut nähtyä usein. Vaikka toki konserteista menee paljon ohi, kun näkee artistin aika pienenä ja ilmeet vain screeniltä, niin silti minusta on kiva käydä niissä ja ’hengittää samaa ilmaa’ artistin kanssa. Olisi myös joskus kiva käydä isoissa konserteissa Lontoossa tms. jossa tunnelma on varmasti hieman toinen kuin Hartwall Areenalla.

Gwen Stefanin keikka oli mahtava!

Historian havinaa. Cherin Believe-kiertue ja Spice Girlsin Helsingin konsertti, jonka jälkeen Geri lähti yhtyeestä. Ja onhan se ollut hienoa nähdä Whitney Houston livenä, vaikka tuolla viimeisellä kiertueelle hän ei ollut kovin hyvässä iskussa… Olisi ollut mahtavaa nähdä My Love Is Your Love World Tour.

Keikkavihoissa on minusta myös hauskoja kuvia ja materiaaleja puvuista, lavasteista ja kulisseista.

Oliko tässä konsertteja, joissa olet myös ollut? Tai mikä/mitkä konsertit ovat olleet sinulle merkityksellisiä tai ainutlaatuisia? Itse sanoisin Madonnan Sticky&Sweet-keikan Jätkäsaaressa, Tina Turnerin 24/7, Pinkin kaikki, Spice Girlsin ja Cherin.

Kulttuuri Suosittelen

Nike + Riccardo Tisci

 

Valikoituihin Niken myymälöihin maailmalla pitäisi tänään ilmestyä ensimmäinen erä Givenchyn pääsuunnittelija Riccardo Tiscin näkemys Niken Air Force 1 -lenkkareista. Tässä vähän makupaloja, minkälaisia malleja on luvassa.

Nike + R.T. -malliston takana Riccardo Tisci

Valkoisia ja mustia tennareita piristää tehostevärit.

Näyttää hyvältä ja varteenotettavalta vaihtoehdolta vallitsevaan tennaribuumiin.

Muoti Trendit