Tuliaisia, lahjoja ja löytöjä

 

Sain hauskan pyynnön Tyylialkemistilta. Hän kyseli, voisinko käydä Lontoossa katsomassa, josko Diorin liikkeestä löytyisi Mise en Dior -korvakoruja. Kyllä kiitos! Emmepä pistäneet pahaksi käydä nauttimassa liikkeen ilmapiiristä ja onneksi myös oikeat korutkin löytyivät. Sovimmekin heti paluun jälkeen tapaamisen lounaan merkeissä Zen Sushissa, jotta kaunis pari pääsisi heti käyttöön.

Galleria Esplanadin yläkerrasta löytyvä ravintola on nyt hyvällä paikalla, ihanan avara!

Zen Sushin 12 palan lounasannos ei petä koskaan.

Katri nappasi asukuvaa. Testissä Lontoon alesta löytynyt Balenciagan kitsch-neule, jonka kiva yksityiskohta ovat napit.

Looking good. Näin asustetaan McLarenin rattaat. Huomaa Hermès Evelyn.

Kävimme ihastelemassa Luxbagin herkkuja ennen päikkäriaikaa.

Luxbagista puheenollen. Kävin katsastamassa uutuuksia sekä vaihtamassa kuulumisia ja ihan yllättäen sain mukaani pienen joulumuistamisen. Oo, kiitos paljon!
Tyylikkäästä paketista paljastui mahtava Fendin pussi, joka toimii mainiosti vaikka toilettilakkuna.

Tonttu muisti ylellisellä lahjalla.

Klassinen Fendin pussukka.

Toinen iloinen yllätys oli Nespresson muistaminen, josta löytyi suosikkimakujeni lisäksi Chjokon suklaakonvehteja sekä tyylikäs termosmuki. Nyt laten saa kätevästi kotikeittiöstä vaikka mukaan aamulla – onko vaivattomampaa?

Ale on ihmisen parasta aikaa. Noh ei ehkä ainoastaan, mutta tässä talvialessa on tullut tehtyä aika hyviä ja himoittuja löytöjä. Tässä pari vinkkiä.

Kicks, Stockmann Beauty ja Emotions (tuolla en vielä käynytkään…). Kannattaa käydä kurkistamassa kosmetiikkaosastojen alelaarit. Olen itse löytänyt nyt muun muassa puoleen hintaan Elizabeth Ardenin Eight Hour Creamia ja -huulirasvaa – näitä tarvitaan aina.
Lahjavarastoon ostin taas Alber Elbazin stailaamaan Lancômen ripsareita.

Pinosta löytyi myös tuhti kassi lahjavaraston täydennyksiä: hauskoja pellavapussukoita, joissa on kirjekuoriprintti sekä Normann Copenhagenin teetä. Nämä ovat oivallisia viemisiä ystäville.

Stockmannin alesta löytyi taas klassinen Seth-Anderssoniin kulho, jota olen miettinyt pitkään. Tyylikkään ja pelkistetyn muotoilun lisäksi, kaksikerroksiset seinät pitävät tarjoilut joko kylmänä tai kuumana.

Sain eilen käytyä viimein Lontoon matkan kuvia läpi ja niitä on tulossa viikonloppuna, kivaa perjantaita.

 

Muoti Ostokset Päivän tyyli Trendit

Vuodenvaihde

 

Toivottavasti vuodenvaihde meni hyvin! Vietimme sitä toisen puoliskon porukoiden luona, kun koko pesue oli kerrankin Suomessa. Siinähän se vuoden viimeinen ilta hurahti vaihtaessa kuulumisia, syödessä hyvin ja katsoessa taaperoiden touhuja.

Anoppi oli taas laittanut pöydän koreaksi.

Maddy on uupunut, koska joutui koko ajan olemaan keittiössä apuna. Raketeista Maddy ei onneksi stressaa.

Vuodenvaihde kilisteltiin Veuve Clicquotilla.

Iltapalaksi napsittiin vielä juustoja ja nakkeja.

Valoimme pitkästä aikaan myös tinaa.

Tässä vielä taaperoiden vauhtia.

Tytöt leikkivät yhdessä Blokuksella.

Perinteinen ja uusi kohtaavat: värityskirja ja applikaatiot. Pienempi ei ole koskaan aiemmin käyttänyt iPadia, mutta nappasi sen nyt suvereenisti käyttöön. Digitaalisuus tulee nykyään siis oikeasti äidinmaidosta. Äiti oli tuosta kyllä aika järkyttynyt ja laitteet lähtivät pian jäähylle.

Pikkuinen mallasi isosiskon kenkiä, huomaa mahtavat sukkikset.

Isomman sormea taas koristi ’kivi’.

Pienempi jatkoi vielä WhatsAppailua – oikeasti – iPhonella.

Onneksi perinteisemmätkin lelut ovat kovassa huudossa. Tässä joulupukin tuoma tärkeä nalle ja Brion ajettava mäyräkoira.

Moderni Nijntjen soittorasia magneetin avulla pyörivillä pupuilla oli niin ihastuttavat, että siitä piti ottaa kuva.

Pikkuinen kultatossu harjoitteli myös nuorallatanssija imurin johdolla 🙂

Säkenöivää alkanutta vuotta!

Kulttuuri Suosittelen Ajattelin tänään Trendit