Lahja itselle

 

Satuin käymään lauantaina Louis Vuittonilla ja huomasin siellä rannekkeen, jota päädyin heti kokeilemaan. Lähdin, mutta palasin taas takaisin… Onneksi synttärit olivat hyvä syy muistaa itseä pienellä lahjalla. Niinpä hankin poikkeuksellisesti uuden rannekkeen.

Mutta minulla ei ole liilan väristä ranneketta ennestään ja tuo paksu tupla kierros sekä erilaiset metalliosat olivat niin nappiyhdistelmä.

Kullanvärinen lukko ja yksityiskohdat sopivat tähän hyvin.

Tässä ranneke jo käytössä.

Viime viikolla postissa tuli myös sopivasti LV:n kuvasto täynnä muitakin hyviä lahjavinkkejä. Tässä muutama poiminta. Merkiltähän löytyy kyllä oikein kattava valikoima lahjaideoita kaikille. En esimerkiksi laittaisi pahaksi kenkälahjakorttia, nyt kun miesten kengätkin on saatu Helsingin myymälään.

Epi Neverfull hurmaa edelleenkin.

Uusi lompakko?

Tai laukku klassisemmasta mallistosta?

Koruilla ei voi koskaan mennä vikaan…

Muoti Ajattelin tänään Ostokset Trendit

Krullan brunssi

 

Kävimme ystävän kanssa lauantaina viimein testaamassa Krullan brunssin. Todella outoa, että se on jäänyt aiemmin kokeilematta. Muistelen, että konsepti oli vähän erilainen joskus ja ainakaan alkuvuodesta paikka ei ollut ollenkaan auki sunnuntaisin. Nyt tilanne on onneksi muuttunut ja pöytä on katettuna viikonlopun molempina päivinä.
Hintaa brunssille oli ainakin lauantaina 19 euroa. Siihen kuului runsas buffet, mehu, kahvi/tee ja lämpimäksi ruoaksi sai tilata vielä munakkaan tai vohvelin.

Ravintola on tilava, mutta kannatta varata varmuudeksi pöytä etukäteen.

Ruokaisa buffet sisälsi muun muassa erilaisia salaatteja, oliiveja, lohta, leikkeleitä…

Paikan erikoisuus ovat leivät ja kakut.

Ja pitihän runsaasta kakkuvalikoimasta myös nauttia. Krullan kakut ovat ilahduttaneet aiemminkin.

Huomasin muuten juuri, että paikka on aloittanut myös Finger food sekä jälkiruokabuffetin tarjoamisen torstaista sunnuntaihin klo 17–22. Mielenkiintoista – hauska tapa istua iltaa!

Kulttuuri Ruoka ja juoma Suosittelen Ajattelin tänään