Alexander McQueenin pääkallohuivi 10 vuotta

 

Perjantaina julkaistiin Alexander McQueenin legendaarisen pääkallohuivin 10-vuotisjuhlan kunniaksi erikoismallisto. 30 erikoishuivin printin on suunnitellut perhosista ja ötököistä tuttu Damien Hirst. Selasin tuolloin mallit läpi, mutta niistä ei löytynyt mitään ehdotonta omaa suosikkia. Ja nyt kun kävin katsomassa, oli nettikaupan valikoima kutistunut aikalailla… Tässä kuitenkin poimintoja tuosta hieman erilaisesta mallistosta, joka löytyy merkin sivuilta ja myymälöistä. Vähän polttelisi pala tästä erästä… Löydätkö suosikkiasi? Mallistosta on 140 x 140 cm kokoisia silkki- ja kashmirhuiveja.


Kuvat/Alexandermcqueen.com

Tässä vielä yksi McQueenin myös hieman erilainen huivi, joka minulta löytyy.

Muoti Päivän tyyli Trendit

Inspiration gaalailua ja viikonloppua

 

Viikonlopun täytti Indiedays-tapahtumat. Lauantaina piipahdin Indiedays Bloggers Inspiration Dayssä Kiltakellarissa, joka kuhisi bloggareita. Paikalla oli puheenvuoroja, valokuvauskoulu, mm. Fazerin, Olympuksen, Junarosen esittelypisteet, herkkuja ja kuohuvaa. Juttelin tapahtumassa hyvän tovin Sara S:n ja ruotsin vahvistuksen, Go 4 It Vol. 2 Mintun kanssa.

Andreas Wijk, Angelica Blick ja Sandra Hagelstam olivat mukana päivässä.

Suuntasimme tuosta suoraan syömään leppoisaan Hietalahden Kauppahallin Soppakeittiöön.

Päällä minulla oli COS:ilta löytämäni uusi paita, joka oli vain pakko saada, kun sen graafiset muodot kolahtivat niin. Heh, bongasin tämän My Many Bags -blogin Instagramista Singaporen COS:in avajaisista ja kipitin kuvan kanssa Espan liikkeeseen, josta paita onneksi löytyi. International inspiration.

Illalla Indiedays järjesti Klaus K:ssa Inspiration Blog Awardsin ja tässä samalla asukuva sieltä Marjukan blogista lainattuna. Olipa hauska taas nähdä niin paljon tuttuja! Tapasin viimein mm. ihanan Karlan. Mahtava Rilla & hänen miehensä puolestaan ansaitsisivat Vuoden Perhe -palkinnon.

Allekirjoittaneen paljettipaita/H&M, housut/Balenciaga, laukku/Christian Louboutin, tuoksu/Tom Ford Black Orchid

Tässä vielä Karlalta saamani kuva, mukana Marjukan kanssa myös tyylikäs Business Woman.

Paluu kuitenkin vielä lauantaipäivään. Mikä upea ilma eilen olikaan!

Ja hyvä niin – kuten kirjoitinkin aiemmin, vietettiin eilen Ravintolapäivää, joka ansaitsi tuollaisen ilman. Tässä tunnelmia kaupungilta.

Espan puisto oli hyödynnetty hyvin eri pisteille ja siellä riitti vilskettä.

Suosikkini oli Iso Roobertinkadulla ollut Patisserie Petitpas leivospiste, katso näitä herkkuja!

Joulukoristeet ovat iskeneet kaupungille, enemmän on enemmän – Galleria Esplanadin kuusi.

Ja se Starbucks. Se on ollut hurjan täynnä koko viikon ja olen itse käynyt siellä vasta iltaisin kahdeksan jälkeen. Mutta ihana paikka, josta riittää iloa kauan. Kuinka ihanaa noissa ikkunanpöydissä on istua ja katsoa Espan vilinää. Ja vinkkinä, tuo aukeaa arkisin klo 6.30, ja on esim. sunnuntaina auki klo 10-21!

Ja tänään sain toteutettua aika kivan jutun. Hain isot Gingerbread latet aamulla sänkyyn. Aika kiva tapa heräillä sunnuntaina. #luxury

Ostin samalla reissulla myös makusiirappeja, niin saa nautittua Nespresso-latteja kotona terästettynä, jos nuo jonot jatkuvat vielä kauna.

Viikonlopun soundtrack on ollut Vain elämää toisen kauden CD. 😉 Tuon soidessa sain viimein pakattua kesävaatteet ja kengät pois ja tuotua tilalle talvitakit ja saappaat. Ja mitä kaikkia aarteita sieltä löytyikään! Iloisia jälleennäkemisiä.

In progress

Lenkkareita ja tossuja voisi varmaan vähän karsia. Löysin myös Fendin loaferit, jotka eivät tänä kesänäkään päässeet käyttöön, sitä ensimmäistä kertaa… Tarra muistuttaa vielä Lontoon aleista. Joku kysyi joskus, missä on kaikki virheostokseni. No nämä voisivat olla hyvä esimerkki. Ei ehkä niin klassiset… Mutta otan ne kyllä vielä joskus käyttöön, ehkä.

 

Kulttuuri Suosittelen Työ Ajattelin tänään