Miltä treeniviikkoni näyttää?

image.jpeg

Nyt kun maraton- ja soutuhöpsötykset on saatu pakettiin, ollaan taas palattu tavalliseen treenirutiiniin. Ja tältä se sitten on tällä viikolla näyttänyt:

Maanantai

Crossfit: rinnallevetotekniikkaa ja voimatreeniä

+ 18 km pyöräilyä päivän aikana

Tiistai

Crossfit: tempaustekniikkaa, leuanvetoja, coretreeniä ja metcon, joka sisälsi assault bikeä, hiekkäsäkin (40 kg) kantamista ja punnerruksia

+ 18 km pyöräilyä päivän aikana + useampi kilometri kävelyä toimiston ja palaveripaikkojen välillä

Keskiviikko

Juoksu: juoksutekniikkaa, sprinttejä ja maailman pöljin crossfitin heroworkout Griff: 800 m juoksua eteenpäin, 400 m takaperin, 800 m etuperin ja 400 m takaperin 

+ 18 km pyöräilyä ja koiran lenkitys

Torstai

Lepopäivä (firman tiimipäivä ja muutama bisse, niin jätin pyöränkin kotiin)

Perjantai

Crossfit: lisäpainoleuanvetoja, strict pressiä, etukyykkyjä ja soutusprinttejä

+ 18 km pyöräilyä

image.jpeg

Sain pitkästä aikaa nimen ennätyslistalle uusilla 2 ja 3 toiston lisäpainoleukatuloksilla!

Lauantai

Juoksu: 5 km aikaa vastaan (Suunto Spartan teki tepposet ja väitti vitosen tulleen täyteen vain 18 minuutissa. Tarkastuslaskennassa todettiin matkaa tulleen vain 4 km, tosin itselleni 4.30-kilometrivauhti on sekin ihan säällinen!)

+ kikkailua ja kävelyä kavereiden luona saaristossa

image.jpeg

Vielä tarkeni uida meressä!

Sunnuntai

Lepopäivä, koiran lenkitystä x 3

 

Olipa erinomainen viikko! Treenaaminen on taas ollut todella kivaa, tosin uuden tavoitteen asettaminen alkaa kangastella mielessä. Mutta mikä se oikein olisi? Siitä lisää piakkoin! 

 

Kommentit (0)
Rekisteröitymällä Lilyyn kommentoit kätevämmin ja voit perustaa oman blogin. Liity yhteisöön tästä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät merkitty *