OOTD – Superkilen edition

Paluu arkeen on aina vähän musertava. Rakastan kyllä arkea ja rutiineita, ei siinä mitään, mutta niihin takaisin sisälle pääseminen ottaa oman aikansa. Mielessä pyörii kysymyksiä, kuten ”tätäkö tämä nyt on?”, ”lopun elämääkö?”. Käy läpi jonkinlaisen eksistentiaalikriisin joka kerta kun palaa reissuiltansa, on edelleen liikkeen ja paikallaanolon välitilassa. Tuntuu, että kerta kerralta palaaminen tuntuu vaikeammalta. Jokainen matka kypysttelee lisää ajatusta siitä, että ottais ja lähtis. Pakkais reppunsa ja poikaystävänsä ja menis vaan. Eihän se tietenkään olisi kuten romanttisissa kuvitelmissa ja ne samat elämän haasteet kohtaisi muuallakin. Mutta silti, jos en lähde, tulee se aivan varmasti olemaan yksi niistä asioista, joita katuu kuolinvuoteellaan. Vaikka pidänkin toistosta, rutiineista, pysyvyydestä, niin silti sisälläni on vahvana palo maailmalle, eikä se hellitä varmaan ikinä. Ei edes vaikka olisi kiertänyt maailman ristiin rastiin viissataa kertaa. 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Toistaiseksi vain haaveillaan. Eletään siinä romanttisessa kuvitelmassa kuinka elämä olisi kevyttä, jos selässä olisi vain reppu ja liike loputon, päämäärätön. Mutta kukapa tietää, ehkä jonain päivänä. 

Superkilenin puisto antoi kivan taustan kuville. Kaikki vaatteet/asusteet 2nd hand, paitsi takki ja lasit. 

Muoti Päivän tyyli

Köpis-vinkki ja feikkidarra

KÄÄKS, samat fibat ku viime keskiviikkona, paitsi että nyt ollaan Merihaassa, oman vällyn välissä. Mikä siis tottakai on ihanaa, mut onhan se ihan pirun epäreilua, että saa darran vaikkei mitään ookaan juonut. Eikä kyseessä ollut edes pitkään valvominen vaan aikaseen herääminen. Seuraavalla kerralla pistän hanakasti vastaan jos joku ehdottelee aikaisia, edullisia lentoja. Ei kuulkaas käy enää!

Muuta negisteltävää ei reissusta sitten olekaan. Rakas Kööpenhamina, olet ihanin❤️ 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Reissuvinkit Köpikseen:

1. Vuokraa fillari

2. Fillaroi 

3. Syö

4. Toista kohtia 2. ja 3. uudestaan ja uudestaan kunnes on lähdön aika

Tää oli aika toimiva resepti tällä kertaa. Huom! Toimii myös monessa muussa kaupungissa. 

Kuvat Nørrebrosta/laitamilta. Osaisipa omaa kaupunkiaankin välillä katsoa turistin silmin. 

Kulttuuri Matkat