Kis-kis-kippurahäntä
Minulla oli tälläinen pojanhupakko juhannusvieraana. Ihana epeli kerrassaan! Martti Von Kuula, aristokraatti.



Siinä hän vetelee sikeitä <3
Minulla oli tälläinen pojanhupakko juhannusvieraana. Ihana epeli kerrassaan! Martti Von Kuula, aristokraatti.



Siinä hän vetelee sikeitä <3

#1 Puikkoruoka! Saan välillä fiksaation puikoilla syömiseen ja sillon onkin helppo päättää mitä syö. Nyt on kuten arvata saattaa fiksi päällä. Tofu-kikherne-kaali-kesäkurppa-porkkana-riisinuudeli. Tollanen sörssö johon tungetaan vaan kaikki sekasin, parasta!

#2 Ilta-aurinko ja oma piha! Pyykki kuivaa kaiteella, kait pitäs hommaa pyykkinaru, tosin kohtahan on jo talvi et mitä sillä sit tekee?

#3 Jäätelö! Se joka keksi soijajäätelön oli ihanin tyyppi jonka tiedän. Jäätelö nonparelleilla, even better. Parastahan se olis popcornilla, mutta ei täs nyt sentään porsastelemaan viittiny alkaa!