Finlayson: 100 leijonaa

Finlayson on käynnistänyt design-kampanjan, jossa etsitään Suomen leijonalle perhettä. Tarkoitus on osoittaa leijonan olevan yhtä monikasvoinen ja -muotoinen kuin Suomikin. Leijonalla voi olla erilaisia merkityksiä ihmisestä riippuen, jokainen voi valita oman leijonansa. Kampanja on osa Suomen virallista satavuotisohjelmaa. 

Moni-ilmeisen Suomi-leijonan seuraavan sukupolven kehittämiseen voi osallistua kuka tahansa. Finlayson suunnittelee valituista leijonatöistä erilaisia tuotteita yhdessä tekijöiden kanssa. Hankkeeseen voi osallistua tammikuun loppuun saakka. Leijonaperhe tulee myyntiin ensi vuoden aikana.

Minusta tämä on hienoa!

 

Screen Shot 2016-12-06 at 15.23.13.png

 

Lue kampanjasta lisää Helsingin Sanomien artikkelista. (HS toimii kampanjan yhteistyökumppanina)

kulttuuri suosittelen uutiset-ja-yhteiskunta sisustus
Kommentointi suljettu väliaikaisesti.