#Uraoivallus: Valitse taistelusi

Trendin ja Lilyn #Uraoivallus -kampanjan kirjoituksia lukiessa kävin miettimään omaa työtäni ja oppejani matkan varrelta. Ensimmäisinä mieleen tuli se, kuinka mahdollisuuksiin tarttuminen on vienyt minua kohti omia urahaaveita, ja kuinka huonokin päätös on parempi kuin kykenemättömyys tehdä päätöstä lainkaan. Mielessäni kävi myös omien oikeuksien puolustaminen ja tänä talvena mieleeni jäänyt ohje: Rakasta työtäsi, älä työnantajaasi, sillä työnantajasi ei välitä sinusta. Jokin pieni, mutta koko ajan kasvava ääni sisälläni haluaisi silti uskoa, että on työpaikkoja, joissa työtä ja työnantajaa voisi rakastaa.

Lopulta valitsin oivalluksistani reseptin onnistumiseen. Sen, joka parantaa mentaalienergiaa ja siten työtehtävien hallintaa ja hyvinvointia.

Valitse taistelusi. Työssäni on loputon määrä asioita, joihin vaikuttaa. Parantaa myyntiä, kehittää konsepteja, valmentaa ihmisiä ja löytää uusia ratkaisuja. Projekteja on jatkuvasti päällekkäin, joista jokainen on kysyjästä riippuen tärkeysjärjestyksen huipulla. Yritin ennen antaa aikani kaikelle yhtä aikaa, kunnes ymmärsin sen olevan mahdotonta. Sen sijaan, että yritän tehdä kaikkea, on paljon tärkeämpää tehdä jotain hyvin. Saattaa jokin tuloksellisesti valmiiksi ja siirtyä seuraavaan. Tämä pätee niin vuosi- ja kvartaalisuunnitelmissa, kuin lyhyen aikavälin priorisoinnissa. Katso jotain sormien läpi ja iske siihen mikä tekee isoimman eron. Toimitin ensimmäisen onnistuneen projektini neljässä kuukaudessa palattuani kahden vuoden äitiyslomalta. Oivalsin samalla, ettei esimiehenikään seuraa To Do -listaani, vaan Done -listaani.

 

uraoivallus5.png

 

 

​Lue myös:

Ammatin plussat ja miinukset: Visuaalisen markkinoinnin vastaava

Onneksi on etäpäivät!

 

 

INSTAGRAM / FACEBOOK / BLOGLOVIN’

 

Suhteet Oma elämä Työ Uutiset ja yhteiskunta

SS18 suosikit: KAIKO

ashley_schulman_photography-kaiko_0202-28.jpg

ashley_schulman_photography-kaiko_0202-16.jpg

ashley_schulman_photography-kaiko_0202-17.jpg

ashley_schulman_photography-kaiko_0202-5.jpg

edit-1560.jpg

ashley_schulman_photography-kaiko_0202-7.jpg

 

Kaiko on yksi uusimmista ja voimakkaasti pinnalle ponnahtaneista suomalaisista lastenvaatemerkeistä. Mallistot rakentuvat yksityiskohtien ympärille ja pääpaino onkin yksivärisissä malleissa kuosien sijaan. Merkin tunnusomaiseksi tuotteeksi nousi heti ensimmäisestä mallistosta lähtien Cross shirt, jonka ensimmäiset erät myytiin heti loppuun. Kaikon ydin on tavoite tehdä muodilla hyvää, ja se lahjoittaakin 7% myytyjen vaatteiden tuotosta naisten ja lasten elämänlaadun parantamiseen kehitysmaissa. 

SS18 malliston ensimmäiset uutuudet tulee myyntiin 7.3.

 

 

SS18 suosikit tähän mennessä:

MAINIO

PAPU

WILDKIND KIDS

AARREKID

 

INSTAGRAM / FACEBOOK / BLOGLOVIN’

Muoti Mieli Lasten tyyli Trendit