Paljon kaikkea kivaa

Pariin päivään sain taas mahtumaan kaikkea kivaa. Ensinnäkin sain liput Sabatonin keikalle marraskuussa ja Rock In The Cityyn 🤘

Isona etuna huomasin että nyt on tullut mahdolliseksi tilata netistä invapaikka + avustajalippu! Näin ainakin Ticketmasterilla. iso plussa!!! Ei pitkiä jonotteluja puhelimessa ja kalliita puheluja. Nyt ollaan yhdenvertaisia ja samalla viivalla kaikkien kanssa. Mahtavaa 🤗

Salilla tuli miehen kanssa jumpattua. Tänään sitten parasta terapiaa, eli ratsastusterapia ❤❤❤

Tämä terapia kyllä antaa niin paljon. Liikettä, lämpöä, haastetta ja ulkoilua. Kiitos Hanna Anttila ja Hilma 🧡

Vielä huominen vapaata ja torstai aamuna ralleihin töihin. Huomenna kuitenkin kynnet kuntoon ennen ralleja. Vaatii myös vähän suunnittelua eväitten valmistelu… Mutta katsotaan, miten selvitään.

Hyvinvointi Oma elämä Terveys Tapahtumat ja juhlat