Haluan..
Teen nyt tälläsen postauksen, jossa kerron mitä kaikkea ihanaa haluaiisn, tai haluaisin tehä ennenkun kuolen 😉

Haluan paljon ihania alusvaatteita ! 😉

Ja bikineitä! (etenkin pastellivärisiä, ja usan lippu kuvioisetki ois ihanat)

Ja ihania vaatteita ja asusteita ;)

Chanelin huulipunaa:)

Vaatteita, joissa on tollasia :DD

persikan väristä huulipunaa..

paljon pastellivärisiä vaatteita ja asusteita!
paljon meikkisiveltimiä! TOSI paljon! :DD

haluan saada varastollisen upeita hääpukuja, voihan niitä muissakin juhlis käyttää;;)

Saada paljon nahkatakkeja ! :)
Sitte haluisin, että mun blogista tulis tosi suosittu, vaik jtn. 500 lukijaa ;))
Voisin keksii isää myöhemmin:)