Ihanat!
Tässä nyt sitten ihania vaatteita ja asusteita, joita olen löytänyt!

Tää on fashiolistan sivuilta, ei tullu katottuu, mistä kaupasta :).

Mintunvihreet ballerinat<3 Nääkin löysin sieltä, mutta vastaavia saa kaikista perusvaatekaupoista kesväällä ja kesällä;)

Rakastan tollasia niittejä nahkatakin kauluksissa!
Vinkki : Jos et löydä tuollaista takkia, osta nahkatakki ilman niittejä, ja ompele irralliset niitit kiinni kaulukseen!

24,95€, H&M

5,90€ buttericks.fi. Siellä oli muitakin ihania, mutta en nyt niitä kaikkia tähän liitä:)

49,95€, Seppälä.

Lindexistä, hintaa en muista:D

H&M:stä, oisko ollu 29,95€ ;)

Kummasta tykkäät enemmän?:) Mä ehkä usa:)

Ihanat!

Rakastan raitahousuja! :DD
Ihana! ::)
Mun pitää mennä nyt, huomenna laitan vielä lisää:)