Juhannus ♥
Mä vietän mielummin juhannusta enemmän nyt 22. päivä ku juhannusaattona ;D Ja nyt vähän kuvia eiliseltä 😀

Siinä joku piirrustus 😀




Jopo kuuluu kesään! ♥

Nam! ♥

Sit viel tää piirros :D Muut tulee päivällä ;D Jos ette tiiä kuka toi on ni C.S.I New Yorkissa paras hahmo ;D Näyttelijän nimi on sit Eddie Cahill ;)
Ei nyt ollukkaa muita :D Seuraavaks (nyt heti) alan tekemään sitä päivän asu postausta, ja sen jälkeen tulee taas weheartit kuvia ;)