Kivoja kuvia
Nyt taas tällänen kuva – postaus, jossa o kyl kans jonkun verran tekstii 😉

Ihana ♥ Mut liian pieni kuva >:(

Laskettelu on ihanaa! ♥

♥ Pääsen ens talvena laskettelee Alpeille ♥

Vähä näit laskettelu kuvii ku nyt koht varmaa lähtee lumet :( Kevät on kauhein vuodenaika!








Joo nyt ei enempää lasketteukuvii, muita välillä :D
![]()
Joo ei mitää havaintoo mikä tää on, löyty vaa wehearteista :D
![]()
Kenkii♥♥♥♥

Vähän kesäsii…

♥

Nää on cybershopista, ja pakko ostaa kesäks ♥

Rakastan ihan älyttömästi kaikkia vaatteita ja asusteita, joissa on USA:n tai enkun lippu ♥ Ostan nää molemmat lasit, ja sitten kans..

Nää ♥ Ihanat, ja nääkin on cybershopista ;)
Jossain aikasemmassa postauksessa esittelin kaikkia ihania USA:n ja enkun lippu kuvioisia vaatteita ja asusteita, joita haluun, ja täs nyt lisää ;D

♥

Spirit Storesta n. 80€ ♥

En enää muista miltä sivustolta löysin nää, mut näit kyl varmaa on tosi monella eri sivustolla :D Saan kesäks ♥


Sopis yksien legingsien kaa, mitkä löysin cypershopin sivustolta, mut sieltä ne oli loppu, pitäs käydä ihan live kaupassa kattomassa :D






Siinä ne kuvat tältä kertaa, huomenna tulee sellanen vaatepostaus, missä on kaikkia ihania vaatteita, joita oon löytäny, koska en mee kouluun. Oon kipee :(
Huomenna toivottavasti jaksan postailla enemmän, että teen kans näitä kuva – postauksia enemmänkin jatkossa ;) No mitäs piditte?