Leivokset<33
Oon nyt taas selaillu (Niiku koko ajan) Weheartteja, ja tällä kertaa mun oli pakko tehä herkkupostaus, ja te saatte taas kuolata siellä ruudun toisella puolella :DD

Ihaniiii<33

Toi vaaleenpunane on ihanan näköne..

Syön suklaata vaa leivonnaisissa, en muuten;DD

Tää on viel ihanamman näköne ku toi edelline



Ihana sateenkarrimuffinssi!

Koko aja näit muffinssei:DD..


Vadelmat on ihania<3

Söpöjä;)


Tulee mielee ystävänpäivä;))


Ehk kaikkein ihanimman näköne näistä..

<3<33


Mikähä raha- yksikkö toiki on?:DD







Näitä mä haluun ehdottomasti maistaa !
En nyt tähän postauksee laita enempäää, mut teen näitä nyt useemmin:D