Nam! ;)
Wehearteista löytää ihania kuvia, varsinkin ruoka kuvia, ja tässä nyt niistä ”muutamia” 😉

Nyt tekee mieli lettuja suklaavaahdon ja mansikoitten kera!<3


Rakastan donitseja!

Macarons- leivokset ihanissa pastelliväreissä<3

Kookospallot on ihania, samoin rommipallot <3

Siinä nyt niitä rommipalloja ;))

<33

Ja lisää donitseja:DD



On toki ihanaa katsella kuvia ihanista donitseista, muffinsseista, acarons- leivoksista yms, mutta olisi ihanaa osata leipoa myös itse:DD Se ei varmaan olisi mikään ongelma, jos olisi vielä aikaa ja innostusta, mutta kun koulun jälkeen ei vain ikinä jaksa mitään muuta kuin olla koneella;)