Ne on niin neon!
Kevään ja kesän trendiväreissä on pastellivärit ja neonvärit. Tässä nyt sitten ”vähän” neonia!

Vaaleet neon-aprikoosit farkut sopii hyvin yhdistettynä kirjekuorilaukkuun ja läpikuultavaan paitaan !

Vähän liian räikee mun makuun, en kyl pukis mitää neon turkoosii, mut farkut on ok ;;)

Sitten bleiseri..

Neonkeltainenkaan ei kuulu mun suosikki väreihin, mutta kyllä mä sen värisiä asusteita voisin pitää.

Neonsiniset farkut ja neonoranssi kirjekuorilaukku, toimii !

Kiva tollanen villakangas- bleiseri!

Talveksi sitten vähän lämpimämpää ;)) Seppälässähän myytiin tänäkin talvena neonvärisiä tuubihuiveja;)

Rakastan pastellivärisiä farkkuja, ja tykkään myös neonvärisistä:)

Sopii yhdistettynä mustiin housuihin!

Tää on mun mielestä kauhein neonväri, mutta voihan siitä joku tykätä :)) Housut on kyl ihanat.

ja kesäks sitte farkkushortsii..

Mun mielestä tää on vähän liian räikee, ite pitäisin mielummin pitsipaidan kanssa pastellivärejä ja valkosta
;)

Toi laukku on ihana<3

Upeesti osattu yhdistellä !






Mä rakastan kirjekuorilaukkuja <3

siistit!


samat oliki jo keltasina;)

Tätä asuu voisin käyttää kaupungilla;)




Tääki ois hyvä shoppailemassa;)


Tollasen kesämekon voisin ostaa, kun mulla ei nyt kesäks oo mitään mekkoja..



rakastan tota bleiserii!

siinä vähän lähempää;)

taas parit farkut..


En nyt muista minkä kaupan sivuilta mä nää löysin, ollu tääk tallennettuna jo pitkään:D

Ihana!
Siinä ne oli!